کد خبر : 2061515 | 22 مرداد 1403 ساعت 03:29 | 18.2K بازدید | 13 دیدگاه

کین مبهوت کمپانی شد: مربی و رهبری فوق‌العاده!

هری کین از حضور ونسان کمپانی روی نیمکت بایرن مونیخ بسیار راضی و خوشحال است.

کین مبهوت کمپانی شد: مربی و رهبری فوق‌العاده!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست و یک فصل تحت هدایت توماس توخل بازی کرد اما نتوانست هیچ جامی را در طول فصل گذشته با حضور این سرمربی آلمانی روی نیمکت بایرن به دست آورد.

مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که در پایان فصل با توافقی دوطرفه به همکاری با توخل پایان دهند و جستجو برای پیدا کردن سرمربی جدید آغاز شد. آنها در نهایت با ونسان کمپانی برای قبول این پست به توافق رسیدند و او قرار است از فصل آینده هدایت بایرن را در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا بر عهده داشته باشد.

انتخاب این مربی جوان با توجه به این که تجربه زیادی از حضور در سطح اول فوتبال اروپا نداشت با انتقادهای بسیاری روبه‌رو شد اما به نظر می‌رسد که هری کین از حضور این مربی روی نیمکت بایرن بسیار راضی و خوشحال است.

2060353

این ستاره انگلیسی بایرن پس از بازی دوستاته برابر تاتنهام در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:" من واقع از او خوشم می‌آید. او شخصیت بسیار خوبی دارد و یک مربی و رهبر فوق العاده است.

شما دیدید که ما دوست داریم به چه سبکی بازی کنیم: با فشار بالا و پرس از جلو. به دنبال حفظ توپ هستیم. انجام این کار مقابل تاتنهام آسان نیست چون آنها هم سبک مشابهی دارند اما هر دو طرف برای القای بازی خودشان به حریف فشار آوردند."

دیدگاه‌ها