کد خبر : 2061514 | 22 مرداد 1403 ساعت 03:41 | 29K بازدید | 49 دیدگاه

خانم گل فوتبال ایران، یک استقلالی دو آتیشه‌!

افسانه‌‌ چترنور در گفتگویی عنوان کرد که یک استقلالی دو آتیشه است.

خانم گل فوتبال ایران، یک استقلالی دو آتیشه‌!

به گزارش "ورزش سه"، خانم گل فوتبال ایران بعد از مراسم برترین‌ها عنوان کرد که یک استقلالی دو آتیشه است و اگر تیم‌های بزرگ در سطح اول فوتبال بانوان تیم‌داری کنند اتفاق مثبتی خواهد بود.

ویدئو: 349798

افسانه‌ چترنور عنوان کرد: در این فصل توانستم برای سومین‌بار عنوان خانم گلی را کسب کنم و مشترکاً با زهرا قنبری، ۱۹ گل به ثمر رساندیم. این فصل تجربه بسیار خوبی برای من بود و بعد از ۸ سال تصمیم گرفتم تیمم را عوض کنم؛ پوشیدن پیراهن ملوان برایم افتخار بزرگی بود.

او در ادامه گفت: من همیشه تلاش می‌کنم در اوج بمانم و برایم مهم‌تر از عنوان خانم گلی، موفقیت تیم است و تا جایی که بتوانم برای این عنوان خواهم جنگید. ملوان تیمی با اصالت و ریشه‌دار است و هواداران آن به‌طور عاشقانه این تیم را دوست دارند. ما در تمام بازی‌های لیگ، حتی در بازی‌های خارج از خانه، هواداران را در کنار خود داشتیم و آنها ما را تنها نگذاشتند.

خانم‌ گل فوتبال ایران با اشاره به اینکه علاقمند به تیم فوتبال استقلال است گفت: من استقلالی دو آتیشه هستم، خیلی خوب می‌شود اگر تیم‌های بزرگ در فوتبال بانوان تیم‌داری کنند اما فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس امسال هم تیم‌ ندهند، اگر هم تیم‌داری کنند در حد دسته یک و دو باشد نه لیگ برتر!

او در انتها گفت: آرزوی هر ورزشکاری این است که در المپیک شرکت کند. ورزشکاران ایران به شدت تلاش کردند و جنگیدند، با مقام چهارمی آقای علیپور گریه کردم و ناراحت شدم، اما ثابت کردیم که می‌توانیم. ما در میانمار صعود کردیم و به استرالیا رفتیم و بهترین نتایج را کسب کردیم، اگر اردوهای منظمی برای ما برگزار شود و بازی‌های بیشتری داشته باشیم نتایج بهتری از خود نشان می‌دهیم. هر کجا که هزینه به‌خوبی صرف شود، نتایج بهتری نیز کسب می‌شود.

دیدگاه‌ها