کد خبر : 2061507 | 21 مرداد 1403 ساعت 22:57 | 14.5K بازدید | 52 دیدگاه

کری ستاره سیتی برای مدعیان لیگ برتر: ما آماده‌ایم!

برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، می‌گوید با وجود تقویت تمام رقبای آن‌ها در لیگ برتر، برای فصل جدید هم آماده کسب عنوان قهرمانی هستند.

کری ستاره سیتی برای مدعیان لیگ برتر: ما آماده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا مدعی است که منچسترسیتی نمی‌تواند از "برنامه دیوانه‌کننده" فصل پیش رو به عنوان یک بهانه استفاده کند.

سیتی روز یکشنبه تلاش خود را برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر با بازی مقابل چلسی آغاز می‌کند و این فصل ممکن است تا 13 جولای ادامه داشته باشد. چون فیفا به تازگی تقویم جام باشگاه‌های جهان را تغییر داده است.

سیلوا گفت: "پپ نسبت به ما بسیار صادق بود. او می‌داند که ما به خاطر فیفا، یوفا، لیگ برتر و تمام جام‌هایی که داریم، با این برنامه دیوانه‌وار بازی می‌کنیم. گاهی اوقات 70، 80 بازی در فصل وجود دارد که برای بازیکنان آسان نیست، بنابراین او بسیار سخاوتمند بوده و اکنون وظیفه ما جدی بودن است.
ما باید به خوبی آماده شویم و تا جایی که ممکن است برای یک فصل طولانی دیگر برگردیم تا بدانیم که رقبای ما کمی زودتر برگشتند و شاید شرایط بدنی آن‌ها کمی بهتر از ما باشد. اما نمی‌توانیم این را بهانه کنیم. ما چنین شرایطی را در گذشته هم داشتیم. اواخر فصل گذشته هم اینطور بود و دو فصل پیش یکم آن را تجربه کردیم، بنابراین این نباید بهانه ما باشد."

2066958

سیلوا از اینکه منچستریونایتد، آرسنال، تاتنهام و چلسی همگی بیشتر از سیتی خرج کرده‌اند، ناراحت نیست. این ستاره پرتغالی تاکید می‌کند که سیتی برای دفاع از قهرمانی‌اش آماده است.

او گفت: "این فصل دیگری است که رقبای ما بازیکنان جدیدی به خدمت می‌گیرند. آن‌ها قوی‌تر به نظر می‌رسند. آرسنال سال به سال بهتر و بهتر به نظر می‌رسد. ما این را می‌دانیم. لیورپول همیشه بسیار قوی است. درباره بقیه، می‌توانم بگویم تاتنهام، چلسی، منچستریونایتد شاید فصل را به خوبی لیورپول و آرسنال به پایان نرساندند اما ما آماده‌ایم. ما دوست نداریم ببازیم و برای فصل جدید آماده می‌شویم، چون می‌دانیم که سخت خواهد بود چون همه فصول بسیار سخت هستند."

دیدگاه‌ها