کد خبر : 2061493 | 21 مرداد 1403 ساعت 22:00 | 21.4K بازدید | 43 دیدگاه

علت اخراج نشدن تن‌هاخ مشخص شد: زحمت‌کش بود!

سر جیم راتکلیف، مالک منچستر یونایتد، علت اخراج نکردن اریک تن‌هاخ از هدایت این تیم را توضیح داد.

علت اخراج نشدن تن‌هاخ مشخص شد: زحمت‌کش بود!

به گزارش "ورزش سه"، در دسامبر ۲۰۲۳، سر جیم راتکلیف ۲۵ درصد از سهام باشگاه منچستر یونایتد را خریداری کرد و کنترل بخش‌های فوتبالی این باشگاه را به دست گرفت. از آن زمان، منچستر یونایتد نتوانسته است عملکرد قابل توجهی داشته باشد و با وجود پیروزی چشمگیر در جام حذفی مقابل منچسترسیتی در فصل گذشته، آنها در لیگ برتر به رتبه هشتم رسیدند که پایین‌ترین رتبه آنها از زمان آغاز این رقابت‌ها در سال ۱۹۹۲ است.

با این حال، پس از بررسی چندین جایگزین احتمالی، راتکلیف و تیمش تصمیم گرفتند که با اریک تن‌هاخ،‌ سرمربی فعلی، ادامه دهند. راتکلیف در مصاحبه‌ای با تایمز درباره تن‌هاخ و دوران او در باشگاه صحبت کرد و گفت: «اریک آدم خوبی است و تمام تلاشش را کرده است، اما کارهای زیادی انجام می‌داد. او سعی می‌کرد تیم را سازمان دهد و همزمان پاسخ سوالات درباره نشتی سقف الدترافورد را هم می‌داد. او زحمت زیادی در باشگاه کشیده بود و همین چیزها باعث می‌شدند که تمرکزش از بین برود. ما به او اعتماد داریم و این را نشان داده‌ایم. در این فصل تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که تیم موفق شود.»

با این حال، رئیس اینئوس اذعان کرد که مربی‌گری منچستر یونایتد پس از خروج سر الکس فرگوسن و دیوید گیل، مدیرعامل، در سال ۲۰۱۳ کار بسیار دشواری بوده است. او افزود: «تا آن زمان، این دو نفر بخش ورزشی باشگاه را مدیریت می‌کردند و خانواده گلیزر بخش تجاری را به خوبی مدیریت می‌کردند. و سپس ناگهان این خلاء ایجاد شد. ما سعی می‌کنیم باشگاه را به روزهای خوب گذشته بازگردانیم.»

2066926

راتکلیف همچنین اشاره کرد که منچستر یونایتد بزرگترین پایگاه هواداران را در بین تمامی باشگاه‌های فوتبال جهان دارد و احتمالاً بزرگترین پایگاه هواداران در بین تمامی تیم‌های ورزشی جهان است. او گفت: «می‌گویند حدود ۱۰ یا ۱۲ درصد از جمعیت جهان یا هوادار منچستر یونایتد هستند که نزدیک به یک میلیارد نفر می‌شود. این یک شرکت بزرگ است و باید برای مدیریت آن تلاش زیادی انجام دهید.»

دیدگاه‌ها