کد خبر : 2061479 | 21 مرداد 1403 ساعت 21:20 | 5.9K بازدید | 36 دیدگاه

آرتتا: خیلی آماده شروع فصل هستیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آماده شروع فصل جدید است‌.

آرتتا: خیلی آماده شروع فصل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دو فصل اخیر لیگ برتر انگلیس دوم شده و در فصل 24-2023 تنها با دو امتیاز قهرمانی را در رقابت با منچسترسیتی از دست داد.

آن‌ها تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل خود را با شکست 2-0 تیم لیون فرانسه به پایان رساندند تا برای هشتمین بار جام امارات را بالای سر ببرند.

ویلیام سالیبا و گابریل ژسوس گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند که هر دو ضربه سر از روی کرنرهای دکلان رایس به گل تبدیل شد.

آرتتا پس از بازی گفت: "این یک آزمون واقعا خوب بود. فکر می‌کنم در مجموع این یک پیش‌فصل واقعاً مثبت بوده و دو بازی ما واقعا سطح بالایی داشت. فکر می‌کنم تیم استثنایی بود، به خصوص در نیمه اول. برای لحظاتی آن‌ها در بالاترین سطح بازی کردند. نکات مثبتی از این بازی دیدم و به نظرم خیلی آماده شروع فصل هستیم."

در این بازی ریکاردو کالافیوری که به تازگی به آرسنال ملحق شده به برای اولین بار پیراهن آرسنال را به تن کرد. این ملی پوش ایتالیایی با استقبال گرم هواداران آرسنال در ورزشگاه امارات مواجه شد که باعث خوشحالی آرتتا بود.

2066902

آرتتا درباره کالافیوری گفت: "من قطعا آن را دوست دارم. وقتی هواداران به یکی از اعضای تیم خودمان چنین واکنشی نشان می‌دهند، عالی است. همانطور که شما بلافاصله آن را احساس می‌کنید، این عشق است، او مورد احترام است. آن‌ها دقیقاً پشت شما هستند و این یک سکوی باورنکردنی متعلق به هر بازیکنی است که به باشگاه ما بپیوندد."

آرسنال شنبه هفته آینده فصل جدید را با بازی مقابل وولورهمپتون آغاز خواهد کرد. تاکه‌هیرو تومیاسو، مدافع این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، در چند بازی اول در دسترس نخواهد بود.

آرتتا در مورد زمان بازگشت این مدافع چپ افزود: "متاسفانه هفته‌ها طول می‌کشد. او باید صبور باشد و آن را حل کند."

دیدگاه‌ها