کد خبر : 2061401 | 21 مرداد 1403 ساعت 15:04 | 50K بازدید | 69 دیدگاه

اولین جلسه یامال با مرد آلمانی

فلیک بالاخره اعجوبه بارسا را تمرین داد

لامین یامال و فران تورس دیروز همراه با دنی اولمو اولین تمرین خود را زیر نظر هانسی فلیک انجام دادند.

فلیک بالاخره اعجوبه بارسا را تمرین داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو روز استراحتی که هانسی فلیک پس از بازگشت از تور ایالات متحده آمریکا به تیم داد، بارسا صبح دیروز برای تمرین به کمپ ورزشی بازگشت تا خود را برای بازی دوشنبه شب برابر موناکو (جام خوان گامپر) مهیا کند.

این اولین روزی بود که لامین یامال و فران تورس، علاوه بر دنی اولمو که اخیراً به خدمت گرفته شده، با سرمربی آلمانی کار کردند. دو ملی پوش اسپانیایی پس از قهرمانی در جام ملت‌های اروپا به تعطیلات رفتند و در تور ایالات متحده نبودند. به این ترتیب دیروز اولین بار بود که فلیک می‌توانست با اعجوبه 17 ساله تیمش یعنی یامال کار کند و او را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

پدری گونزالس نیز دیروز توانست با فلیک صحبت کند، اما او هنوز مصدوم است و بعید است به اولین بازی فصل برابر والنسیا برسد.

2066749

جلسه تمرینی دیروز به قدری شدید و با گرمای خفه‌کننده بود که فلیک جلسه بعد از ظهر را لغو کرد و گروه صبح امروز یکشنبه به تمرین برگشت. از امروز قهرمانان المپیک، پائو کوبارسی و اریک گارسیا نیز به تمرین اضافه شدند و فقط فرمین لوپز است که یک هفته مرخصی دارد و از دوشنبه بعد کارش را شروع می‌کند.

همچنین علاوه بر پدری، گاوی، فرانکی دی یونگ، رونالد آرائوخو و آنسو فاتی همچنان مصدوم هستند. از میان آنها، گاوی بازیکنی است که بیش از همه در حال کار روی چمن دیده شده است.

دیدگاه‌ها