کد خبر : 2061391 | 21 مرداد 1403 ساعت 14:00 | 14.6K بازدید | 26 دیدگاه

حتی لبرون جیمز هم از نیمار تقلید می‌کند! (عکس)

لبرون جیمز پس از قهرمانی تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس از شادی معروف نیمار تقلید کرد.

حتی لبرون جیمز هم از نیمار تقلید می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال آمریکا شب گذشته در دیدار فینال مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس روبروی تیم ملی فرانسه قرار گرفت و در یک بازی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه ۹۸ بر ۸۷ برابر این تیم به پیروزی برسند و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

لبرون جیمز مانند همیشه یکی از ستاره‌های تیمش در این بازی بود و توانست ۱۴ امتیاز برای آنها به دست آورد تا در کنار ستاره‌هایی مانند استفن کری، دوین بوکر و کوین دورانت عملکرد درخشانی را برای تیم ملی کشورش به نمایش گذاشته باشد و نقش مهمی را در این افتخار به دست آمده ایفا کند.

2066721

نیمار در اوایل این مسابقات با انتشار یک استوری در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام از تیم ملی بسکتبال آمریکا تمجید کرده بود و جیمز هم پس از کسب مدال طلا از شادی خاص و معروف این ستاره برزیلی تقلید کرد تا به این ترتیب به ابراز علاقه و احترام او پاسخ داده باشد.

با وجود این که نیمار پس از پیوستنش به باشگاه الاهلی عربستان و به دلیل مصدومیت شدید نتوانسته است در چند ماه اخیر در زمین بازی حضور داشته باشد اما هنوز هم از جایگاه ویژه‌ای در بین ورزشکاران رشته‌های مختلف برخوردار است. این بازیکن امیدوار است که بتواند از حدود یک ماه دیگر به میادین برگردد و بار دیگر شخصا این شادی خاص را برای هوادارانش تکرار کند.

دیدگاه‌ها