کد خبر : 2061387 | 21 مرداد 1403 ساعت 13:52 | 51.7K بازدید | 101 دیدگاه

حرف‌های احترام‌برانگیز امیری درباره سه ستاره تراکتور

وحید امیری می‌گوید هواداران و ارکان باشگاه پرسپولیس قدردان نفراتی هستند که برای این تیم زحمت کشیده‌اند.

حرف‌های احترام‌برانگیز امیری درباره سه ستاره تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، وحید، امیری ستاره پرسپولیس و کاپیتان این تیم، در اولین گفتگوی این فصل خود در مورد مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند صحبت کرده و می‌گوید آنها برای جدایی دلایل خاص خود را داشتند و هواداران پرسپولیس باید قدردان زحمات آنها باشند.

* این اردو باعث همبستگی ما شد
اردوها همیشه همبستگی خوبی را درون تیم ایجاد می‌کند. باعث نزدیک شدن کادر فنی، بازیکنان و حتی دیگر عوامل تیم چون پزشکی و تدارکاتی با یکدیگر می‌شود. اردوها بهترین شرایط را برای بازیکنان و نفرات جدید فراهم می‌کند تا هماهنگی و آشنایی ایجاد شود و خود را در قالب تیم در بیاورند. بازیکنان خوب و بزرگی هم داریم. جوان‌ها و باتجربه‌ها توانستند با یکدیگر هماهنگ بشوند. حتی کاپیتان تیم، امید عالیشاه، با این که مصدوم بود و می‌توانست در تهران بماند، به ترکیه آمد تا کنار تیم باشد. آقای بادامکی هم خودش را رساند و همه کنار یکدیگر هستیم تا در این فصل نیز به هدف خودمان و خواسته هواداران تحقق ببخشیم.

* گاریدو اصول خاصی برای فوتبال دارد
آن چه مشخص و مسلم است این که آقای گاریدو در فوتبالی کار کرده است که در سطح یک جهانی قرار دارد. نشان داد که از لحاظ فنی، مدیریت و ایجاد نظم و دیسپلین، قدرت زیادی دارد. در این یک ماه که با هم کار می‌کنیم، او را یک مربی دیدیم که در کنار موارد بالا به دنبال تعامل و ارتباط خوب با همه بچه‌هاست. از روز نخست هم یک‌سری اصول و تاکیدات داشتند که مطرح کردند. ما هم تلاش داریم آنها را رعایت و اجرا کنیم. آنچه مهم است نظم و انضباطی است که خیلی روی آن تاکید دارند. در یک ماه گذشته تمرینات خوبی داشتیم. فشار تمرینات عالی بود. برای خود من هم می‌توان گفت نخستین تجربه‌ام با مربیان اسپانیایی بود که تحربه خوبی هم بود. تمام تلاش ما برای این است که بتوانیم نکات کلیدی و تاکتیکی را به نحو احسن انجام بدهیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

* سه ستاره برای جدایی خود دلایلی دارند
ما همیشه قدرشناس بوده‌‎ایم. علی‌الخصوص قدردان بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند یا با آن دوران طلایی داشته‌اند. نفراتی که بالاخره باعث پیشرفت و سربلندی باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و با آن به افتخار و سربلندی هم رسیده‌اند. جا دارد همین‌جا به آنها بابت زحماتی که کشیدند خداقوت بگویم و تشکر کنم. هرکسی هم برای جدایی، دلایل خاص خودش را دارد ولی برای ما قابل احترام هستند. امیدوارم در ادامه مسیر فوتبالی خود نیز موفق باشند. خدا را شکر بازیکنان بین‌المللی و جوانی که به تیم اضافه شده‌اند هم سطح خیلی خوبی دارند. بازیکنان به نوعی می‌توانند از تجارب یکدیگر هم استفاده کنند تا فشارهای بدنی، روانی و بازی‌های سخت را تحمل کنند، هر چند بازی در پرسپولیس راحت نیست. باشگاه پرسپولیس همیشه برای بهتر شدن می‌جنگد و همین کار را سخت می‌کند. در این چند روز که کنار هم بودیم بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند. روند رو به رشد را هم ما کنار آنها و هم آنها کنار ما شاهد خواهیم بود.

2064628

* همیشه دوست داشتم به مربیان پرسپولیس کمک کنم
در این ۸-۹ سالی که در پرسپولیس بودم. هیچ‌گاه اتفاق نیفتاده است که بگویم من فقط در پست خاصی بازی می‌کنم و دغدغه‌ای به دغدغه‌های مربیان اضافه کرده باشم. فکر می‌کنم این رویکرد هم به من کمک کرد طی این سالیان در پرسپولیس باشم و همواره بتوانم به تیم کمک کنم. در هر پستی هم بوده‌ام سعی کرده‌ام بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. موفقیت و سربلندی تیم هم موفقیت و سربلندی خود من است. در تمام این سال‌ها، این شانس را هم داشته‌ام؛ کنار بازیکنان باکیفیت و کم‌حاشیه‌ای بازی کنم. این باعث شد که بتوانم به تیم کمک کنم. امیدوارم در فصل جدید هم بتوانم خواسته‌های سرمربی را هر جایی که صلاح دید از من استفاده کند، تامین نمایم.

* همه تیم‌ها دنبال یک امتیاز از پرسپولیس هستند
جدای از بازیکنان با تجربه‌تر ما بازیکنان جوانی داریم که کمتر کسی از کیفیت آنها خبر دارد. خوب و سخت تمرین کردیم و یک اردوی خوب هم داشتیم. در کنار همه اینها بازی‌های افتتاحیه و هفته‌های نخست همیشه سخت است. تیم‌ها از بدنسازی سخت، وارد مسابقات می‌شوند. با توجه به قرعه هم در هفته‌های آغازین، با تیم‌های خوب بازی داریم. البته شاید فرقی هم نکند. تمام تیم‌ها سعی می‌کنند مقابل پرسپولیس بهترین خودشان را به مسابقه بیاورند. به دنبال انجام بهترین بازی و کسب حداقل یک امتیاز هستند. همه این‌ها مسئولیت ما را از همین ابتدای فصل سخت‌تر خواهد کرد، ولی در کنار هواداران‌مان و با حمایت آنها می‌توانیم به سمت اهدافی که داریم حرکت کنیم.

دیدگاه‌ها