کد خبر : 2061386 | 21 مرداد 1403 ساعت 13:48 | 38.3K بازدید | 95 دیدگاه

نبرد جذاب: جنگ بارسا و رئال بر سر ستاره لیورپول

بارسلونا و رئال مادرید شرایط ترنت الکساندر آرنولد را زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که برای به خدمت گرفتنش اقدام کنند.

نبرد جذاب: جنگ بارسا و رئال بر سر ستاره لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد که حالا ۲۵ ساله شده است برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در ترکیب لیورپول به میدان رفت و خیلی زود در حد و اندازه یک ستاره در این تیم ظاهر شد و نقش مهمی را در موفقیت‌های چند سال اخیر آنها در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

این بازیکن تا به حال بیش از ۳۰۰ بار پیراهن لیورپول را به تن داشته و در مسابقات مهم و مختلفی برای آنها به میدان رفته، اما تنها یک سال از قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه باقی مانده است و هنوز قرارداد جدیدی به امضا نرسیده، هرچند مدیران این باشگاه مصمم هستند که هرچه زودتر قرارداد او را تمدید کنند.

پیش از این شایعاتی درباره علاقه رئال مادرید به جذب این ستاره انگلیسی به گوش می‌رسید، اما حالا روزنامه سان مدعی شده که بارسلونا هم آماده است تا با حریف قدیمی برای به خدمت گرفتن او رقابت کند و هر دو تیم شرایط این بازیکن را به دقت و از نزدیک زیر نظر دارند.

2058494

مدیران هر دو باشگاه معتقدند که الکساندر آرنولد مایل است که به دوران حضورش در لیورپول خاتمه دهد و به دنبال تجربه جدیدی خواهد بود و تمام تلاش‌شان را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به کار خواهند گرفت. هرچند رابطه نزدیک و صمیمانه او با جود بلینگام باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که شانس رئال برای جذب این بازیکن بسیار بیشتر است.

لیورپول به هیچ وجه دوست ندارد که این ستاره تیمش را به صورت رایگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده و با پایان مهلت قراردادش از دست بدهد و در تلاش است تا قرارداد جدیدی با افزایش قابل توجه دستمزد فعلی او که ۲۰۰ هزار یورو در هفته است پیشنهاد دهد.

دیدگاه‌ها