کد خبر : 2061382 | 21 مرداد 1403 ساعت 13:33 | 38.7K بازدید | 60 دیدگاه

همراهی خوان تا بیمارستان

رودیگر برادری را در حق پدیده رئال تمام کرد

مصدومیت خوان مارتینز 16 ساله شوک بزرگی به رئال وارد کرد، ولی آنتونیو رودیگر در بدترین لحظات این پدیده جوان همراه او بود.

رودیگر برادری را در حق پدیده رئال تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، یک برخورد شدید با اندریک در تمرین و مصدومیت زانوی غیرمنتظره برای خوان مارتینز جوان. این تکراری‌ترین اتفاق این روزهای رئال در کمپ والدبباس است. کمی بعد اعلام شد خوان نیز رباط داده و او حالا سومین بازیکن جوان رئال در یک هفته اخیر با مصدومیت رباط صلیبی است.

با تنها 16 سال سن خوان قرار بود به تمرینات تیم اول رئال برای فصل جدید اضافه شود چون عملکرد او در تور آمریکا توجهات را به خود جلب کرد. این مصدومیت ولی بدترین اتفاق ممکن برای خوان بود.

خوشبختانه، مارتینز در رختکن حمایت تونی رودیگر، مدافع آلمانی، را با خودش داشت. بازیکنی که همین مصدومیت را تجربه کرده و دقیقاً درک می‌کرد که مارتینز چه حالی دارد. رودیگر در سال 2016 دچار مصدومیت صلیبی شد و در آن زمان نامه‌ای از فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، دریافت کرد که برای او آرزوی بهبودی کرده بود.

2066708

رودیگر، که در سال 2022 به رئال مادرید پیوست، اخیرا گفته بود هنوز آن نامه را دارد، زیرا انگیزه او برای بازگشت را قوی تر کرد و رویای بازی برای رئال را در ذهنش پرورش داد.

طبق گزارش مارکا، پس از مصدومیت مارتینز، رودیگر به سرعت وارد شد تا از او حمایت کند. او خوآن را تا بیمارستان همراهی کرد و بعد از معاینه پزشکی او را به خانه برگرداند. لطفی که جوان 16 ساله رئال هرگز فراموش نخواهد کرد.

2066709

دیدگاه‌ها