کد خبر : 2061380 | 21 مرداد 1403 ساعت 13:26 | 53.7K بازدید | 18 دیدگاه

گواردیولا مبهوت ستاره جدید سیتی: باورنکردنی!

پپ گواردیولا از عملکرد ساوینیو که به تازگی منچسترسیتی پیوسته بسیار راضی و خشنود است.

گواردیولا مبهوت ستاره جدید سیتی: باورنکردنی!

به گزارش "ورزش سه"، ساوینیو اولین خرید منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است که با قراردادی پنج ساله و به ارزش ۴۰ میلیون یورو از تروا جدا شد و به این باشگاه پیوست تا تجربه بازی تحت هدایت پپ گواردیولا و در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به دست آورد.

این بازیکن در جریان دیدار روز گذشته سیتی برابر منچستریونایتد در سوپر جام فوتبال انگلیس در ترکیب اصلی حضور نداشت، اما در دقیقه ۶۳ به عنوان بازیکن تعویضی و به جای جرمی دوکو وارد زمین شد و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم به گل تبدیل کرد تا نقش مهمی را در کسب اولین جام فصل ایفا کرده باشد.

گواردیولا پس از پایان این دیدار در پاسخ به سوالی درباره عملکرد این ستاره برزیلی گفت: «او تاثیرگذاری خوبی داشت. می‌تواند در هر دو سمت بازی کند که اتفاق خوبی است. در سمت چپ کیفیتی فوق العاده و باورنکردنی دارد و می‌تواند از کنار خط حمله کند. روی سانترها هم باورنکردنی است و به ارلینگ در گلزنی کمک خواهد کرد.

من از وینگرهایم خواسته بود که هر وقت احساس خوبی داشتند به حریف حمله کنند و مهم نیست که بتوانند دریبل بزنند یا نه، صرفا باید در حمله حضور داشته باشند. این بستگی به کیفت آنها دارد. مهم نیست که حتما تاثیرگذار باشید، بلکه باید این کار را انجام دهید. او در ۳۵ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت واقعا عالی بازی کرد.»

دیدگاه‌ها