کد خبر : 2061378 | 21 مرداد 1403 ساعت 13:15 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

اونای امری، سیمئونه را گوشه رینگ می‌برد!

استون ویلا همچنان تمایل زیادی برای خرید ژوائو فلیکس دارد اما می‌خواهد تا پایان پنجره نقل و انتقالات صبر کند.

اونای امری، سیمئونه را گوشه رینگ می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از اتلتیکو مادرید جدا شد و با قراردادی قرضی و یک ساله به بارسلونا پیوست. او امیدوار بود که بتواند به حضورش در این تیم در رقابت‌های فصل آینده هم ادامه دهد اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا باعث شده که تردیدهایی در این باره وجود داشته باشد.

مدیران اتلتیکو در این پنجره تابستانی هزینه زیادی برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرشان کرده‌اند و با توجه به خرید ۹۵ میلیون یورویی خولین آلوارز مایل هستند که هرچه زودتر برای فروش این ستاره پرتغالی اقدام کنند و در حال بررسی پیشنهادهای دریافتی برای او هستند.

استون ویلا یکی از باشگاه‌هایی است که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد اما به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند تمام تلاش‌شان را برای پایین آوردن قیمت و دستمزد او به کار بگیرند. اونای امری پیش از این اعلام کرده بود که خواهان جذب چنین بازیکنانی است و مدیران این باشگاه هم به دنبال برآورده کردن خواسته او هستند.

روزنامه انگلیسی میرر خبر داده است که مدیران استون ویلا قصد دارند تا روزهای پایانی پنجره تابستانی صبر کنند و به این ترتیب بتوانند اتلتیکو را برای فروش فلیکس تحت فشار قرار دهند. استون ویلا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورده و تقویت این تیم برای آنها بسیار مهم است اما این باشگاه همچنان مایل است که با شیوه و نقشه خودش پیش برود و امیدوار است که بتواند از این طریق با قیمتی مناسب‌تر این ستاره را به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها