کد خبر : 2061376 | 21 مرداد 1403 ساعت 13:08 | 24.5K بازدید | 35 دیدگاه

کابوس تمام‌نشدنی یونایتد: این ستاره هم مصدوم شد

هری مگوایر در دیدار برابر منچسترسیتی مصدوم شد و به فهرست بلند بالای مصدومان منچستریونایتد اضافه شد.

کابوس تمام‌نشدنی یونایتد: این ستاره هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در دیدار سوپرجام و فوتبال انگلیس روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و پس از کسب نتیجه مساوی ۱-۱ در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی مقابل این حریف قدیمی شکست خورد تا دستش از اولین جام فصل جدید کوتاه مانده باشد.

شاگردان اریک تن‌هاخ در حالی قدم به مسابقه گذاشتند که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی با آنها نبودند و سرمربی این تیم هم پیش از شروع این بازی مدعی شده بود که حضور هری مگوایر در این دیدار با تردید بسیاری روبرو است چون احساس دردی داشته است.

1949588

با این حال، او در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در دقیقه ۵۹ از زمین بازی بیرون رفت و تن‌هاخ پس از پایان بازی تایید کرد که احساس درد باعث شده است که این بازیکن زمین بازی را ترک کند. او در این باره گفت: «مگوایر ضربه‌ای خورد و به همین دلیل احساس دردی در ماهیچه‌هایش داشت.

ما امیدوار هستیم که او شرایطش را بهبود ببخشد و برای بازی حساسی که هفته آینده در اولین هفته از رقابت‌های فصل جدید روبروی فولام برگزار خواهیم کرد با نهایت آمادگی در اختیار تیمش قرار بگیرد.»

منچستریونایتد در اولین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باید جمعه شب در ورزشگاه اولدترافورد روبروی فولام به میدان برود.

دیدگاه‌ها