کد خبر : 2061369 | 21 مرداد 1403 ساعت 12:55 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

اسون گوران اریکسون:

برای سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس متأسف هستم

پیشکسوت فوتبال انگلیس در خصوص آینده نیمکت سرمربیگری تیم ملی کشورش صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

برای سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس متأسف هستم

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت موفق شد در تابستان امسال تیم ملی انگلیس را برای دومین دوره متوالی به دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برساند اما بار دیگر و این بار با قبول شکست مقابل تیم ملی اسپانیا از کسب عنوان قهرمانی باز ماند تا این ناکامی ادامه‌دار باشد.

همین اتفاق و انتقادهای مطرح شده از عملکرد او باعث شد که این مربی انگلیسی پس از پایان مسابقات اعلام کند که دیگر قصد ادامه همکاری با اتحادیه فوتبال این کشور را ندارد و سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس کناره‌گیری کرد تا جستجوها برای انتخاب سرمربی جدید آغاز شود.

اریکسون که پیش از این سابقه هدایت تیم ملی انگلیس را داشت و اولین مربی خارجی تاریخ این تیم به حساب می‌آید صحبت‌های جالبی را درباره کسی که قرار است به عنوان جانشین ساوت‌گیت روی نیمکت سه شیرها بشیند با گاردین مطرح کرد: «باید به فشاری که سرمربی جدید حس خواهد کرد فکر کنیم.

ساوت‌گیت به دو فینال و یک نیمه نهایی رسید برای انگلیسی‌ها به اندازه کافی خوب نبود. بنابراین مربی بعدی باید قهرمان شود و هر اتفاق دیگری جز این یک شکست به حساب می‌آید. من برای هر کسی که هدایت انگلیس را بر عهده بگیرد متأسف هستم. نتواند در رقابتی بزرگ به قهرمانی برسد مورد انتقاد شدیدی قرار خواهد گرفت. این اتفاق برای بازیکنان هم رخ می‌دهد. هر کسی که سرمربی شود مرد بسیار شجاعی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها