کد خبر : 2061368 | 21 مرداد 1403 ساعت 12:54 | 49.1K بازدید | 100 دیدگاه

به او کمک کردند و این بیشتر مرا ناراحت می‌کند

انتقاد شدید زارع از لطف داوران به پتریاشویلی

امیرحسین زارع بعد از کسب مدال نقره المپیک می‌گوید داوران ارفاق زیادی به پتریاشویلی در راه قهرمانی داشتند.

انتقاد شدید زارع از لطف داوران به پتریاشویلی

به گزارش "ورزش سه"، فینال جنجالی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد در حالی با شکست امیرحسین زارع و قهرمانی گنو پتریاشویلی گرجستانی به پایان رسید که برخی اتفاقات در حین کشتی و بعد از آن با اعتراض علاقه‌مندان به کشتی در ایران همراه بود.

پتریاشویلی از ابتدای کشتی ضرباتی را به صورت امیرحسین زارع وارد می‌کرد که داوران فقط به او تذکر دادند. از سوی دیگر کشتی گیر گرجستانی در تایم دوم وقتی که نفس کم می‌آورد، به بهانه مصدومیت روی تشک می‌نشست و باز هم داوران با او برخوردی نکردند. در نهایت هم بعد از قهرمانی پتریاشویلی کری خوانی عجیبی را مقابل چشمان زارع داشت.

ویدئو: 349709

امیرحسین زارع بعد از پایان کشتی فینال در خصوص شکست خود گفت: متاسفانه با وجودی تلاشی که کردم و تا لحظه آخر از جان مایه گذاشتم، نتوانستم نتیجه‌ای که می‌خواستم را به دست بیاورم. از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند، عذرخواهی می‌کنم. از کادرفنی تیم ملی و علیرضا دبیر که زندگی‌اش را در این مدت گذاشت تا من، حسن یزدانی و رحمان عموزاد خوشرنگترین مدال‌ها را بگیریم، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم رحمان طلا بگیرد. حکمت اینطور بود و نشد. نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم و کشتی از دستم در رفت.

وی درباره اینکه قبلا چند بار پتریاشویلی را شکست داده بود، عنوان کرد: همه شاهد بودند و کارشناسان می‌توانند شهادت دهند. خیلی داشت به حریف در کشتی ارفاق می‌شد، به طوری که دو یا سه بار به او اخطار و به من پوئن ندادند. البته من هم خوب کشتی نگرفتم، اما تیم داوری به حریف کمک کردند و این از همه بیشتر مرا ناراحت می‌کند.

دیدگاه‌ها