کد خبر : 2061351 | 21 مرداد 1403 ساعت 11:10 | 95.1K بازدید | 169 دیدگاه

قرارداد گل‌محمدی در سازمان لیگ ثبت نشد

شوک به یحیی و فولاد: احتمال قطع همکاری!

در فاصله چند روز تا مسابقه اول فولاد در لیگ برتر گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال قطع همکاری این باشگاه با یحیی گل‌محمدی شنیده می‌شود.

شوک به یحیی و فولاد: احتمال قطع همکاری!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی از مدتی قبل هدایت فولاد خوزستان را به طور رسمی برعهده گرفت و تمرینات این تیم را دنبال کرد. نقل و انتقالات فولاد در این مدت زیر نظر گل‌محمدی صورت گرفت و این سرمربی در اردوهای تهران و دبی نیز همراه قرمزپوشان اهوازی بود.

گل‌محمدی که روز جمعه روی نیمکت فولاد در بازی با استقلال خوزستان هم نشست، از صبح شنبه شایعات متعددی را پیرامون خودش تجربه کرد و همین امر سبب شد تا اهواز را به مقصد تهران ترک کند تا وضعیتش روشن شود.

حالا در فاصله 4 روز تا دیدار فولاد و نساجی خبرگزاری تسنیم در گزارشی از احتمال قطع همکاری یحیی گل‌محمدی و فولاد خبر داده است. این خبرگزاری نوشت: «با وجود مهیا شدن تمام شرایط، ادامه حضور گل‌‌محمدی در فولاد به دلایلی که ارتباطی به باشگاه ندارد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این در شرایطی است که لیگ برتر 4 روز دیگر آغاز خواهد شد اما هنوز قرارداد گل‌محمدی ثبت نشده و با این شرایط مشخص نیست که یحیی می‌تواند فولاد را در لیگ برتر همراهی کند یا خیر.»

باید منتظر اظهارنظر رسمی فولادی‌ها درباره وضعیت گل‌محمدی باشیم. بی‌شک این اتفاق شوک بزرگی به باشگاه فولاد و هواداران بی‌شمار آن وارد می‌کند و می‌تواند خیلی از مسائل را برهم بریزد.

مسئولان باشگاه فولاد و یحیی گل‌محمدی پیگیر مسئله پیش آمده برای این سرمربی باتجربه هستند و این امیدواری وجود دارد که به‌زودی مشکل او حل شود و بتواند در مصاف با نساجی مازندران روی نیمکت قرمزپوشان اهوازی بنشیند.

گفتنی است فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر روز جمعه 26 مرداد ماه در قائمشهر میهمان نساجی مازندران است.

دیدگاه‌ها