کد خبر : 2061348 | 21 مرداد 1403 ساعت 11:01 | 25.6K بازدید | 23 دیدگاه

قهرمان المپیک برای بازگشت به بارسلونا عجله داشت

پائو کوبارسی در فاصله کوتاهی پس از قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در تمرینات بارسلونا حاضر شده است.

قهرمان المپیک برای بازگشت به بارسلونا عجله داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امید اسپانیا با ارائه عملکرد درخشان موفق شد به دیدار فینال مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه پیدا کند و در یک بازی پرگل و تماشایی با نتیجه ۳-۵ برابر تیم ملی فرانسه که میزبان این رقابت‌ها بود به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

بسیاری از بازیکنانی که در ترکیب این تیم حضور داشتند در آکادمی معروف بارسلونا به نام لاماسیا رشد کرده بودند و به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات کمک بسیاری کردند و حالا آماده می‌شوند تا برای شروع فصل جدید به اردوی تمرینات پیش فصل تیم‌هایشان برگردند.

2058185

با این حال و با توجه به فشار بالای مسابقات و برگزاری دیدارها در فرصتی کوتاه، هر باشگاه به بازیکنانش اجازه داده است که مدت زمان بیشتری را برای تعطیلات در اختیار داشته باشد، اما اتفاق جالبی که رخ داده مربوط به حضور کوبارسی در جلسه تمرینی صبح امروز بارسلوناست.

این ستاره جوان در حالی در تمرین امروز بارسلونا حاضر شده که کمتر از ۴۸ ساعت قبل موفق شد در پاریس مدال طلای مسابقات المپیک را به گردان بیاویزد اما حالا آماده است تا با تمام توان و قدرتش در تمرینات بارسا حاضر شود و خودش را برای یک فصل سخت و پر فشار دیگر آماده کند تا نشان دهد که مشتاق نشان دادن توانایی‌هایش به هانسی فلیک و دیگر اعضای کادر فنی این تیم است.

دیدگاه‌ها