کد خبر : 2061336 | 21 مرداد 1403 ساعت 10:05 | 38.4K بازدید | 23 دیدگاه

تغییر موضع یونایتد: ستاره سابق رئال ماندنی شد

اریک تن‌هاخ می‌گوید کاسمیرو قرار است فصل آینده هم در ترکیب منچستریونایتد به میدان برود.

تغییر موضع یونایتد: ستاره سابق رئال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو پس از ترک رئال مادرید و در اولین فصل حضورش در ترکیب منچستریونایتد در فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانست عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد و به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شود که تحسین بسیاری از هواداران و رسانه‌های انگلیسی را به همراه داشت.

اما شرایط در فصل گذشته مطابق انتظار او پیش نرفت و این بازیکن نتوانست نمایش خوبش را در ترکیب یونایتد تکرار کند و تحت تاثیر افت فاحش این تیم قرار گرفت. همین باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و احتمال پیوستنش به یکی از باشگاه‌های عربستانی مطرح شد.

2056533

با این حال، این ستاره برزیلی در تمرینات پیش فصل یونایتد حضور داشت و روز گذشته هم در ترکیب تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی به میدان رفت تا سوالات بسیاری درباره شرایط او در این باشگاه و در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مطرح شود.

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم که درخشش کاسمیرو مربوط به سیستم باشد. او از مدتی قبل در تمرینات پیش فصل حضور داشت. بنابراین در حال حاضر بسیار آماده است. ما به عنوان یک تیم خیلی خوب کار کردیم و این برای کاسمیرو آسان‌تر است. او بازیکنی بزرگ با مهارت فوق العاده است. او برای تیم ما بسیار مهم است.»

سرمربی یونایتد درباره شایعات جدایی این بازیکن از این باشگاه اضافه کرد: «من هیچ سیگنالی مبنی بر این دریافت نکردم که او قرار نیست در یونایتد بماند. ما از شرایط او و ادامه حضورش در این تیم بسیار خوشحال هستیم.»

دیدگاه‌ها