کد خبر : 2061334 | 21 مرداد 1403 ساعت 09:50 | 30.1K بازدید | 6 دیدگاه

درخواست رسمی ستاره جنجالی: بگذارید از ایتالیا بروم

جووانی مانا، مدیر باشگاه ناپولی، اعلام کرد که ویکتور اوسیمن رسما درخواست جدایی از این باشگاه را ارائه کرده است.

درخواست رسمی ستاره جنجالی: بگذارید از ایتالیا بروم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان اوسیمن در ترکیب ناپولی باعث شده است که این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قبلی و امسال یکی از جذاب‌ترین بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا به حساب بیاید و چند باشگاه به صورت جدی شرایط او را برای به خدمت گرفتنش زیر نظر داشته باشند.

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در ناپولی ندارد و می‌خواهد در پنجره تابستانی پیش رو این باشگاه را ترک کند و پاری سن ژرمن به صورت جدی خواهان او بود اما قیمت بالای مدنظر مدیران ناپولی برای فروش این ستاره نیجریه‌ای باعث شد که آنها از خرید او منصرف شوند.

2066477

در روزهای اخیر نام چلسی به عنوان مشتری اصلی این بازیکن مطرح شده بود و گفته می‌شد که آنها قصد دارند لوکاکو را با او معاوضه کنند اما در نهایت این مذاکرات هم به نتیجه نرسید تا شرایط برای این بازیکن بیشتر از هر زمان دیگری سخت شود، اما به نظر می‌رسد که او مصمم است به هر شکل ممکن در روزهای باقی مانده تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی ناپولی را ترک کند و به احتمال زیاد راهی چلسی شود.

مانا به عنوان مدیر باشگاه ناپولی در گفتگو با رسانه‌ها در این باره اظهار داشت: «ویکتور اوسیمن درخواست ترک باشگاه را ارائه کرده است. او می‌خواهد برود. شرایط کاملا مشخص است. او تابستان گذشته هم فرصتی برای جدایی داشت. ویکتور می‌خواهد از این باشگاه برود. تا ۲۰ روز آینده تکلیف این اتفاق مشخص خواهد شد.»

دیدگاه‌ها