کد خبر : 2061332 | 21 مرداد 1403 ساعت 09:39 | 21.3K بازدید | 16 دیدگاه

آمار درخشان ستاره جوان یونایتد: در حد اسطوره‌ها!

الخاندرو گارناچو با درخشش دوباره در دیدار برابر منچسترسیتی نامش را در کنار نام بزرگانی مانند جرج بست قرار داده است.

آمار درخشان ستاره جوان یونایتد: در حد اسطوره‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در چارچوب رقابت‌های سوپر جام فوتبال انگلیس روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و موفق نشد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و اولین جام قهرمانی فصل جدید را به تیم حریف تقدیم کرد.

اولین گل یونایتد و بازی را گارناچو در دقیقه ۸۲ روی پاس گل برونو فرناندز به ثمر رساند. هرچند برناردو سیلوا هفت دقیقه بعد گل مساوی را زد تا تکلیف برنده این بازی و قهرمان این جام در ضربات پنالتی مشخص شود، اما گلی که این ستاره آرژانتینی به ثمر رساند مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

1971842

او با این گل موفق شد به جوان‌ترین ستاره گلزن یونایتد در سوپر جام انگلیس پس از جرج بست در سال ۱۹۶۵ تبدیل شود. او حالا ۲۰ سال و ۴۰ روز دارد و پیش از او جوان‌ترین گلزن در این مسابقات سسک فابرگاس با ۱۸ سال و ۹۵ روز برای آرسنال در سال ۲۰۰۵ بود و جرج بست هم با ۱۹ سال و ۸۴ روز موفق به ثبت این رکورد در یونایتد شده بود.

عملکرد خوب گارناچو در ترکیب شیاطین سرخ در رقابت‌های فصل گذشته باعث شده است که هواداران و مدیران این تیم به آینده او بسیار امیدوار باشند. این بازیکن فصل گذشته ۴۰۰ دقیقه بیشتر از هر نوجوان دیگری در لیگ برتر انگلیس در زمین حضور داشت و به اولین بازیکن جوان در رده سنی ۲۰ سال تبدیل شد که توانسته است در دیدار فینال جام حذفی این کشور گلزنی کند و حالا آماده است تا عملکرد درخشانی در فصل جدید هم در ترکیب یونایتد داشته باشد.

دیدگاه‌ها