کد خبر : 2061329 | 21 مرداد 1403 ساعت 09:02 | 33.8K بازدید | 17 دیدگاه

پیشنهاد جذاب یوونتوس به ستاره جنجالی یونایتد

مدیران یوونتوس همچنان شرایط جیدون سانچو را برای به خدمت گرفتن او در پنجره تابستانی زیر نظر دارند.

پیشنهاد جذاب یوونتوس به ستاره جنجالی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو موتا که به عنوان جانشین مکس آلگری از فصل آینده هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد داشت قصد دارد که تغییرات بسیاری را در ترکیب این تیم ایجاد کند و به دنبال فروش چند بازیکن فعلی این تیم و جذب چند بازیکن جدید است.

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این خبر داده بودند که این سرمربی از مدیران یوونتوس خواسته است که دو وینگر را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب دو بازیکن درجه یک آغاز شده است.

اسکای اسپورت ایتالیا امروز مدعی شد که رحیم استرلینگ در فهرست خرید یوونتوس به چشم می‌خورد و آنها تماس‌هایی را با مدیران چلسی برای آغاز مذاکرات و نهایی کردن انتقال او برقرار کرده‌اند.

این در حالی است که در اوایل تابستان شایعاتی درباره علاقه یووه به جیدون سانچو به گوش می‌رسید و حالا گفته می‌شود که آنها همچنان شرایط این ستاره انگلیسی را در منچستریونایتد زیر نظر دارند و مایل هستند که او را به عنوان یکی از دو گزینه مدنظر موتا به خدمت بگیرند.

سانچو فصل گذشته روزهای سختی را تحت هدایت اریک تن‌هاخ سپری کرد و در نهایت به عنوان بازیکن قرضی برای نیم فصل دوم راهی دورتموند شد، اما به نظر می‌رسد که این مربی هلندی نظرش را درباره او تغییر داده و امیدوار است که بتواند در فصل آینده از او به عنوان یکی از ستاره‌های تیمش استفاده کند و شاید به خدمت گرفتن او برای یووه کمی دشوار شده باشد.

دیدگاه‌ها