کد خبر : 2061325 | 21 مرداد 1403 ساعت 02:04 | 52.7K بازدید | 55 دیدگاه

اگر طلا نمی‌گرفت افسوس می‌خوردم؛

هادی ساعی: رکوردم را بشکنید!

رئیس فدراسیون تکواندو از قهرمان المپیکی ایران می‌خواهد تا روند موفقیتش را در دوره‌های بعدی تکرار کند.

هادی ساعی: رکوردم را بشکنید!

به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، پس از عملکرد درخشان تیمش در المپیک ٢٠٢۴ پاریس گفت: خدا را شکر. من تبریک می‌گویم به همه مردم ایران. مبارک همه باشد. خوشحالم که امروز توانستیم دل‌های مردم ایران را شاد کنیم و اگر مدال سلیمی طلا نمی‌شد، من خودم افسوس می‌خوردم؛ به خاطر اینکه آرزویم بود بعد از ١۶ سال دوباره در تکواندو مدال طلا بگیریم و از طرف دیگر آرزویم این است که ورزشکارها رکورد من را بزنند؛ این را از ته دلم می‌گویم.

ویدئو: 349682

او یادآور شد: آرزویم است رکوردم را بچه‌های ایران بشکنند چون اعتقاد دارم خیلی از رکوردها هست که می‌توانیم بزنیم و زدیم؛ دیدیم که اتفاقات قشنگی افتاد. چه کسی فکر می‌کرد دخترمان به فینال المپیک برود یا آن دختر دیگرمان با سن ١٨ - ١٩ سال با آن تجربه کم در این میدان افتخارآفرینی کند؟ من به دختران ایران تبریک می‌گویم.

2066626

ساعی در مورد موفقیت مبینا نعمت‌زاده گفت: مبینا کار بزرگی کرد. این دختر با آن سن کمش به اندازه وزن بدنش وزن کم کرد. در این یک‌سال و خرده‌ای 6-5 بار 8-7 کیلو وزن کم کرد و کلا در وزن ۴٩ کیلو بازی می‌کند؛ خدا کمکش کرد و خودش هم اراده داشت و توانست مدال بگیرد. ناهید هم با مدالش آن را تکمیل کرد؛ مهران هم با غیرت و پشتکار به اینجا رسید و آرین هم که همه چیز را تمام کرد.

ساعی در مورد وحدت و همدلی که در تیم ملی تکواندو دیده می‌شد، گفت: من از روزی که آمدم شعارم همدلی بود. خدا را شکر خیلی از بزرگان تکواندو آمدند و کنار ما قرار گرفتند و کمکمان کردند، همدل شدند و در نهایت نتیجه این مدال‌ها شد؛ همدلی برای ما شعار نبود.

او تصریح کرد: من وقتی گفتم می‌خواهم همدلی ایجاد شود، بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها مسخره کردند؛ شنیدم و دیدم اما رد شدم. در این ٢ سال خیلی چیزها دیدم، خیلی چیزها شنیدم ولی رد شدم، چون هدفم چیز دیگری بود.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص پیش‌بینی خود از نتایج تیمش در المپیک گفت: ما از روز اول گفتیم هر چهار ورزشکارمان شانس مدال هستند و واقعا به این موضوع اعتقاد داشتم. خدا را شکر آفت به تیمم نخورد چون المپیک میدان بزرگی است و بزرگان ‌ورزش می‌آیند و اینجا می‌بازند. اتفاقاتی می‌افتد که باورکردنی نیست. همه‌اش دعا می‌کردم از این اتفاقات خوب برای ما بیفتد، نه بد. خدا را شکر فقط اتفاقات خوب برای ما افتاد.

دیدگاه‌ها