کد خبر : 2061324 | 21 مرداد 1403 ساعت 07:51 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

لبرون جیمز و نوح لايلز مغرور هستند

دروازه‌بان سابق منچستر علیه دو ستاره ورزش آمریکا

تيم هاوارد، دروازه‌بان سابق منچستريونايتد و تيم ملي آمريكا، در دفاع از ورزشكاران آمريكايی برآمده و انتقادها از آن‌ها را بی‌جا دانست.

دروازه‌بان سابق منچستر علیه دو ستاره ورزش آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، هاوارد كه سابقه حضور در جام جهانی، ليگ قهرمانان اروپا و تيم بزرگ منچستريونايتد را دارد، مي‌گويد تنها يک بار در دوران ورزشی‌اش احساس كرده كه در يک فرصت تكرار‌نشدني قرار دارد و آن هم زمان حضورش در تيم ملی آمريكا در المپيک سيدنی سال 2000 بوده است. او در آن زمان تنها 21 سال داشت، اما می‌گويد حتی در آن سن هم عظمت و ويژگی خاص آن رويداد را درک می‌كرده است.

هاوارد می‌گويد نمايندگی تيم ملی آمريكا 121 بار براي او اتفاق افتاده اما حضور در المپيک سيدنی چيز ديگری بوده است. او می‌گويد احساس می‌كرده كه عضوی از چيزی بزرگ‌تر است. چيزی بسيار قدرتمند.

هاوارد به اظهارات ورزشكاران تيم رؤيایی آمريكا در سال 1992 اشاره می‌كند كه گفته بودند قهرمانی در NBA و MVP شدن خوب است اما مدال طلا چيز ديگری است. او معتقد است تيم بسكتبال آمريكا كه هم‌اكنون يک بازی تا كسب مدال طلا فاصله دارد، بايد از انتقادها دوری كند.

تيم آمريكا با بازی لبرون جیمز، به دليل اقامت در هتل لوكس به جاي دهكده المپيک، برگزاری مهمانی قبل از مسابقه حساس و پيروزی سخت مقابل صربستان مورد انتقاد قرار گرفته است. هاوارد می‌گويد تنها نكته مهم اين است كه آن‌ها در مسير كسب مدال طلا قرار دارند.

2066623

او همچنين از نوح لايلز، دونده آمريكايي دفاع كرد كه به دليل صحبت‌های زياد، جشن گرفتن و لذت بردن قبل از مسابقات مورد انتقاد قرار گرفته بود. هاوارد می‌گويد اگرچه ورزشكاران آمريكايی داراي نوعی خودبينی هستند اما همين موضوع است كه بسياری از آن‌ها را به كمال رسانده است.

هاوارد می‌گويد براي بهترين شدن در دنيا بايد باور داشته باشی كه بهترين هستی و هيچ‌كس نمی‌تواند او را متقاعد كند كه خلاف اين موضوع را بپذيرد. او می‌گويد نمی‌توان به قله كوه رسيد و همچنان متواضع ماند.

هاوارد در دفاع از لايلز می‌گويد اين دونده آمريكايی توانسته شخصيت خود را به پول تبديل كند و متوجه شده كه جنجالی بودن می‌تواند به شهرت بيشتر او كمک كند.

2066624

هاوارد تاكيد مي‌كند كه اگر ورزشكاری صحبت كند و بعد از آن موفق شود، طرفداران او را تشويق خواهند كرد اما اگر اشتباه كند مورد انتقاد قرار می‌گيرد. او می‌گويد اين موضوع برای لايلز هم اتفاق افتاد كه با وجود كسب مدال طلا در 100 متر، پس از كسب مدال برنز در 200 متر مورد انتقاد قرار گرفت.

هاوارد همچنين از ايمان خليف الجزايری و لين يو تينگ تايوانی دفاع كرد كه به دليل كسب مدال برنز در بوکس مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. او می‌گويد اين دو ورزشكار كار اشتباهی نكرده‌اند و نبايد مورد انتقاد قرار بگيرند.

هاوارد در پايان تاكيد كرد كه هيچ‌كس نبايد به دليل شخصيتش يا تلاش براي پيشبرد كار حرفه‌ای خود و كسب مدال طلا مورد انتقاد قرار بگيرد.

دیدگاه‌ها