کد خبر : 2061313 | 21 مرداد 1403 ساعت 09:40 | 16.9K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره جام‌ملت‌های آسیا در رادار تیم عربستانی!

ستاره تیم ملی اردن مورد توجه الشباب عربستان قرار گرفته است.

ستاره جام‌ملت‌های آسیا در رادار تیم عربستانی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فوتبال الشباب عربستان سعودی به دنبال جذب موسی التعمری، ستاره تیم ملی اردن در جام‌ملت‌های آسیا که در تیم مون‌پلیه توپ می‌زند را به خدمت بگیرد.

این باشگاه فرانسوی، مانند بسیاری از باشگاه‌های دیگر در لیگ 1 فرانسه به دنبال فروش یک یا دو بازیکن خود برای تقویت خزانه باشگاه و بهبود شرایط مالی است و به نظر می‌رسد موسی التماری یکی از گزینه‌های اصلی برای این انتقال باشد.

موسی التعمری در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و در 27 بازی لیگ 1، موفق به ثبت 5 گل و 4 پاس گل شده است و البته درخشش فوق‌العاده التعمری در بازی‌های جام ملت‌ها او را مورد توجه باشگاه‌های آسیایی به ویژه عربستانی ها قرار داد، این آمار باعث شده تا او مورد توجه باشگاه الشباب قرار گیرد و مذاکراتی در این زمینه آغاز شود.

2066606

به نظر می‌رسد که مهاجم اردنی از فکر جدایی از مونپلیه دور نیست و ممکن است به زودی تصمیمی برای تغییر باشگاه بگیرد. با توجه به علاقه الشباب و نیاز مون‌پلیه به تقویت مالی، احتمال انتقال موسی التعمری به عربستان سعودی در روزهای آینده افزایش یافته است.

این انتقال می‌تواند برای هر دو طرف سودمند باشد؛ مون‌پلیه با فروش این بازیکن به تقویت مالی خود بپردازد و الشباب نیز با جذب یک مهاجم باکیفیت، به دنبال تقویت خط حمله‌اش باشد.

دیدگاه‌ها