کد خبر : 2061312 | 21 مرداد 1403 ساعت 09:20 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

نسبت به سیاست و بودجه خرید می‌کنیم:

هوادار مثل یک شکارچی صبور است

میلاد فاندر شرایط کلی باشگاه هوادار را در گفتگویی توضیح داد.

هوادار مثل یک شکارچی صبور است

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای باشگاه هوادار نسبت به شرایط کلی این تیم و شایعاتی که پیرامون واگذاری باشگاه و شرایط نقل و انتقالاتی هوادار مطرح شده است توضیحاتی ارائه کرد.

ویدئو: 349661

او در پاسخ به سوالی که عنوان شد هوادار روزهای خوبی ندارد و تیم ساکتی در نقل و انتقالات بوده است گفت: سیاست باشگاه هوادار در این چند سال، سکوتی توأم با صداقت بوده است، چون نمی‌خواستیم دروغ بگوییم حداقل حرف نمی‌زدیم، در نقل و انتقالات هم در چهارچوب و سیاست‌گذاری باشگاه فعالیت کردیم.

مدیررسانه‌ای هوادار ادامه داد: اسمش را بگذارم سیاست، تقدیر یا جرم باشگاه هوادار که می‌خواهد روی پای خودش باشد، خصوصی‌ترین باشگاه فوتبال ایران هستیم با اختلاف، مالکیت باشگاه به عنوان پدر مجموعه دوست دارد این تیم روی پای خودش باشد، در این چند سال سعی کردیم ایستادن را تمرین کنیم، راه رفتن را باید تمرین کنیم و در سال‌های آینده دویدن را تمرین می‌کنیم، خیلی سخت هست با این میزان هزینه و بودجه، بیشترین فشار روی شخص مدیرعامل و سرمربی است.

او در ادامه عنوان کرد: بدون هیجان نقل و انتقالات صبر می‌کنیم، می‌گویند که شکارچی صبور است، صبر می‌کنیم و در حد توانمان نقل و انتقالات خوبی خواهیم داشت، برعکس خیلی از باشگاه‌ها که دستگیر می‌شوند، بازداشت می‌شوند و یک فضاهای دیگری دارند، حمایت استان را دارند، یک روز پول دارند و یک روز ندارند، هوادار صبور است و تکلیفش مشخص است.

فاندر ماجرای انتقال و واگذاری هوادار را تکذیب کرد و گفت: ما پارسال در راستای صحبت‌هایی که می‌گفتیم دال بر صداقت مجموعه‌ است، گفتیم این یک شایعه تبلیغاتی است که به نفع یک مجموعه‌ای بود که داشت تبلیغات می‌شد، وقتی یک بخش خصوصی نمیپذیرد که هزینه‌های گزاف و ریخت و پاشی انجام دهد، از بیرون فکر می‌کنند که پولی وجود ندارد، شاید پول وجود دارد اما اینجا همه چیز روی حساب و کتاب است، پارسال ماجرای فروش باشگاه تکذیب شد و امسال هم که مشخصا به همین شکل است، فکر هم نمی‌کنم مجموعه‌ای باشد که توان تیم‌داری را داشته باشد.

او در انتها درباره محرومیت خود گفت: محرومیت من بخاطر استفاده از موبایل بود، در جلسه‌ای که با مدیر رسانه‌ای تیم‌ها داشتیم تنها کسی که مخالف نشستن مدیررسانه‌ای روی نیمکت بود، من بودم، یک مسئله‌ای درباره عرب‌براقی مطرح شد که فکر می‌کنم محرومیت یک‌ماهه اجرا شود.

دیدگاه‌ها