کد خبر : 2061308 | 21 مرداد 1403 ساعت 09:20 | 26.7K بازدید | 32 دیدگاه

با پایان المپیک: گزارشگران معروف بازنشسته شدند!

در پی اعلام بازنشستگی نوربرت کونیگ از شبکه ZDF، شبکه ARD نیز از بازنشستگی یکی از گزارشگران برجسته خود خبر داد.

با پایان المپیک: گزارشگران معروف بازنشسته شدند!

به گزارش "ورزش سه"، شبکه ZDF جمعه شب اعلام کرد که بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در پاریس آخرین حضور نوربرت کونیگ خواهد بود و این چهره تلویزیونی بازنشسته می‌شود. یک روز بعد، شبکه ARD نیز از بازنشستگی ویلفرید هارک خبر داد. پس از پایان آخرین مسابقه دو و میدانی در پاریس، کلاوس لوفن در کنار فرانک بوسمان، کارشناس، فرصت را غنیمت شمرد تا احساسات شخصی خود را بیان کند.

او گفت:«من و فرانک اکنون در برابر ویلی هارک تعظیم می‌کنیم. بیش از ۳۰ سال گزارشگر تیم دو و میدانی ما در ARD بودی. ویلی عزیز، بهترین‌ها را برایت آرزو می‌کنیم. برخی که می‌روند، می‌گویند «ممنون برای هیچ». اما ما به تو می‌گوییم «ممنون برای همه چیز». از نظر انسانی و حرفه‌ای نمره کامل را داری. باید این را بگوییم. دلمان برایت تنگ خواهد شد.»

استر سدلاچک نیز افزود:«ویلی عزیز، از طرف همه کسانی که جلوی دوربین و پشت صحنه هستند، متشکریم.» هنوز مشخص نیست که آیا هارک با ۶۴ سال سن همچنان به گزارشگری ورزش‌های زمستانی ادامه خواهد داد یا خیر. او معمولاً مسابقات جام جهانی بیاتلون را برای شبکه اول گزارش می‌کند. این گزارشگر در سال ۱۹۹۱ به شبکه رادیو شمال آلمان پیوست و از آن زمان در رویدادهای بزرگ دو و میدانی حضور داشته است. پیش از آن، پس از تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری در لایپزیش، به عنوان سردبیر ورزشی در دویچر فرنزه‌فونک، تلویزیون دولتی آلمان شرقی، کار می‌کرد.

دیدگاه‌ها