کد خبر : 2061306 | 21 مرداد 1403 ساعت 05:50 | 11.9K بازدید | 11 دیدگاه

پیام ویژه مورینیو به هواداران فنر: رویای ما یکی است

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، تایید کرد که این باشگاه مانند دو فصل گذشته به دانش آموزان نیازمند بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند.

پیام ویژه مورینیو به هواداران فنر: رویای ما یکی است

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در پیامی خطاب به هواداران فنرباغچه تایید کرد که مانند چند سال اخیر، او هم از اهداف بزرگ باشگاه حمایت خواهد کرد.

این مربی پرتغالی با ارسال پیامی احساسی و صمیمانه به هواداران باشگاه ترکیه‌‌ای، بار دیگر تعهد خود را به برنامه بورسیه تحصیلی باشگاه اعلام کرد. مورینیو در ژوئن 2024 با قراردادی دو ساله به این باشگاه پیوست.

فنرباغچه در دو سال گذشته یک کمپینی را راه‌اندازی که در آن به دانشجویان نیازمند ترکیه‌ای بورسیه تحصیلی اهدا می‌کند. سرمربی سابق منچستریونایتد و چلسی مدعی شد یکی از چیزهایی که او را برای پیوستن به فنرباغچه‌ ترغیب کرده، همین بورسیه تحصیلی است.

در پیام این مربی 61 ساله خطاب به هواداران آمده است: "مردم عزیز و هواداران فنرباغچه، به همگی شما سلام می‌کنم. ماه‌ها پیش، زمانی که برای اولین بار با فنرباغچه دیدار داشتیم، جزئیات بیشتری از تاریخ باشگاه، موقعیت آن به عنوان بزرگترین باشگاه ورزشی در جهان، داستان، اهداف، امکانات و جامعه بزرگ آن به من داده شد. این داستان من را بسیار هیجان زده کرد.

یکی از چیزهایی که در این داستان بی‌نظیر بیش از همه توجه من را به خود جلب کرد، اقدامی بود که این باشگاه و جامعه بزرگ برای کودکان در دو فصل اخیر با هدایت تیم فوتبال خود برداشت.

2066581

به من گفته شد، در دو فصل گذشته، فنرباغچه به دانش آموزان نیازمند در کشور کمک هزینه تحصیلی اعطا کرده؛ اکنون مربی و تیم از این پروژه استقبال می‌کنند و جامعه، مثل همیشه، مهم‌ترین بخش این ماجراست. متوجه شدم که این موضوع چقدر اهمیت دارد.

آنچه را که در مراسم امضای قراردادم برای فنرباغچه و هوادارانش گفتم تکرار می‌کنم و اولین قدم را به عنوان بخشی از این پروژه معنادار برمی‌دارم: رویاهای شما اکنون رویاهای من هستند. من نیز رویاهای فنرباغچه برای حمایت از کودکان این کشور را با احساس مسئولیت و تعلقی که باشگاه به ملت خود دارد، می‌پذیرم. می‌خواهم به هواداران اطلاع بدهم که برای این فصل کمپین بورسیه تحصیلی را که در دو فصل گذشته توسط فنرباغچه انجام شده، راه اندازی خواهم کرد.

معتقدم که ابتدا فوتبالیست‌های ما و سپس هواداران بزرگ ما یک بار دیگر در این گام پرمحتوا افتخارآفرینی خواهند کرد. و اینکه رویاهای ما برای بچه‌های این کشور یکی باشد! من همگی شما را خیلی دوست دارم. ژوزه مورینیو."

دیدگاه‌ها