کد خبر : 2061286 | 21 مرداد 1403 ساعت 00:38 | 31.5M بازدید | 21 دیدگاه

همیشه زن بوده‌ام، آبرویم خدشه‌ناپذیر است

مدال بوکسور جنجالی تقدیم به فوتبالیست مشهور

ایمان خلیف، قهرمان الجزایری المپیک، بار دیگر به اتهامات و شایعاتی که درباره او منتشر شد، واکنش نشان داد‌.

مدال بوکسور جنجالی تقدیم به فوتبالیست مشهور

به گزارش "ورزش سه"، ایمان خلیف علی‌رغم فشارهای وحشتناکی که از روز اول حضورش در المپیک پاریس با آن روبه‌رو بود، موفق شد مدال طلای بوکس را از آن خود کند و جالب اینکه او مدال خود را به یوسف بلایلی، ستاره تیم ملی فوتبال الجزایر، تقدیم کرد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از قهرمانی خود گفت: رقصی که من بعد از هر پیروزی انجام می‌دهم، همان رقص یوسف بلایلی است. او این کار را در زمین فوتبال انجام می‌دهد و من در رینگ. یوسف دوست من است و مدام با من ارتباط دارد و از من حمایت می‌کند و این مدال طلا را هم به او تقدیم می‌کنم.

ایمان خلیف در این کنفرانس از تسویه حساب با رسانه‌ها و افرادی که شایعاتی در خصوص جنسیت او مطرح کرده بودند، غافل نشد. خلیف در این‌باره گفت: افتخار من بالاتر از همه آنهایی است که آن شایعات را مطرح کردند. من اصلا آنها را نمی‌شناسم و به مدال طلایی که به شایستگی دریافت کردم افتخار می‌کنم.

وی افزود: من از تمام فداکاری‌هایی که در الجزایر و جهان عرب برای دستیابی من به هدفم انجام شد، اطلاع دارم. من در المپیک توکیو به دلیل پیامدهای ویروس کرونا در بهترین حالت خود نبودم اما در پاریس، در اوج سطح خودم قرار داشتم.

خلیف در پایان گفت: قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم که آبروی من خدشه‌دار نمی‌شود. من زن به دنیا آمدم، زن زندگی کردم و به عنوان یک زن وارد رینگ شدم. کارهایی که دشمنان برای نابودی من انجام دادند، لذت مدالی را که به دست آوردم بیشتر می‌کند.