کد خبر : 2061230 | 21 مرداد 1403 ساعت 07:11 | 29.7K بازدید | 18 دیدگاه

خواننده معروف ناجی باشگاه ایتالیایی از ورشکستگی

دریک، خواننده کانادایی، باشگاه ونتزیا ایتالیا را از ورشکستگی نجات داد.

خواننده معروف ناجی باشگاه ایتالیایی از ورشکستگی

به گزارش "ورزش سه"، در اتفاقی غیرمنتظره، مشخص شده است که دریک، خواننده مشهور کانادایی، در فصل گذشته نقش نجات‌بخش باشگاه ونتزیا را ایفا کرده و با کمک به جمع‌آوری حدود 40 میلیون یورو، این باشگاه را از ورشکستگی نجات داده است.

ونتزیا در فصل 2002-2001 پس از 20 سال به سری آ ایتالیا بازگشت، اما برای حفظ جایگاه خود در این لیگ، بدهی‌های سنگینی روی دست گرفت و در ابتدای فصل حدود 20 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرد. در نهایت، این تیم در بهار سال 2022 به سری‌بی سقوط کرد و دو فصل را در این لیگ سپری کرد تا اینکه در ابتدای ماه ژوئن با صعود از طریق پلی‌آف به سری آ بازگشت.

اکنون مشخص شده است که ونتزیا در فصل گذشته برای حفظ بقای خود به تزریق فوری 10 میلیون یورو نیاز داشت و برای ادامه فعالیت در آینده نیز به 30 میلیون یورو دیگر نیازمند بود.

2066353

مت بیبل، مدیر ارشد برند دریک، در مصاحبه با مجله GQ ایتالیا، نحوه شکل‌گیری این همکاری غیرمنتظره را توضیح داد. آشنایی بیبل با برد کاتسو‌یاما، هموطن کانادایی و سرمایه‌گذار ونتزیا، در این میان نقش مهمی ایفا کرد.

بیبل به GQ ایتالیا گفت: «برد، یکی از مالکان ونتزیا و دوست صمیمی من، با من تماس گرفت و مشکل را به سادگی توضیح داد: ونتزیا باید ظرف دو هفته 10 میلیون یورو و سپس در چند ماه آینده حداقل 30 میلیون یورو جمع‌آوری کند، در غیر این صورت باشگاه ورشکسته می‌شود. ونتزیا شهر فوق‌العاده‌ای است و همیشه یک باشگاه خاص بوده است. با دریک صحبت کردم و سپس من و برد درباره جزئیات کمک احتمالی خود بحث کردیم. ظرف دو هفته به توافق رسیدیم و پول مورد نیاز برای پرداخت حقوق و جلوگیری از ورشکستگی را جمع‌آوری کردیم.»

دیدگاه‌ها