کد خبر : 2061219 | 20 مرداد 1403 ساعت 20:34 | 33.4K بازدید | 22 دیدگاه

ادرسون فشار خون پپ را روی ۱۰۰ برد! (عکس)

پپ گواردیولا در بین دو نیمه دیدار با منچستر یونایتد به شدت عصبانی بود.

ادرسون فشار خون پپ را روی ۱۰۰ برد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان نیمه اول دیدار سوپر جام انگلیس مقابل رقیب دیرینه، منچستریونایتد، به شدت عصبانی بود. این بازی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید و گواردیولا از بی‌میلی واضح تیمش برای گلزنی به شدت خشمگین بود.

ظاهراً گواردیولا از تصمیم ادرسون، دروازه‌بان سیتی که شایعات جدایی‌اش در این تابستان به گوش می‌رسد، برای زدن توپ به بیرون در لحظات پایانی نیمه اول بسیار عصبانی شد. سرمربی سیتی پس از شنیدن سوت پایان، بطری آبش را به زمین کوبید و با فریاد به سمت خاوی مانسیسدو، مربی دروازه‌بانان، رفت تا در مورد این ضربه بی‌هدف ادرسون اعتراض کند. سپس او با عصبانیت به تونل ورزشگاه ومبلی رفت تا در طول استراحت نیمه وقت، تیمش را به شدت مورد انتقاد قرار دهد.

سیتی علیرغم واکنش تند گواردیولا در پایان نیمه اول، در نیمه اول برتر بود. قهرمان لیگ برتر می‌دانست که شکست دادن یونایتد چقدر دشوار است، زیرا تنها سه ماه پیش در فینال جام حذفی مقابل شیاطین سرخ شکست خورده بود. گلزنی آلخاندرو گارناچو در نیمه دوم، یونایتد را 1-0 پیش انداخت و زنگ خطر را برای سیتیزن‌ها به صدا درآورد. گل دقیقه 89 برناردو سیلوا بازی را به تساوی کشاند و ضربات پنالتی را در ورزشگاه ومبلی رقم زد. در نهایت این مردان گواردیولا بودند که خون‌سردی خود را حفظ کردند و با نتیجه 7-6 در ضربات پنالتی پیروز شدند و جام سوپر جام را برای شروع فصل جدید بالای سر بردند.

2066327
2066326

دیدگاه‌ها