کد خبر : 2061204 | 20 مرداد 1403 ساعت 19:48 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

راز طلا از نگاه ستاره فرانسه: آن بازگشت فوق‌العاده

ستاره تیم ملی والیبال فرانسه بازگشت مقابل آلمان را کلید کسب مدال طلا توسط این تیم در المپیک می‌داند.

راز طلا از نگاه ستاره فرانسه: آن بازگشت فوق‌العاده

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال فرانسه با ده بازیکن از ترکیب قهرمان توکیو، در المپیک پاریس نیز به مدال طلا دست یافت. با وجود فراز و نشیب‌های فراوان در مرحله گروهی، فرانسوی‌ها با پیروزی بزرگ در یک کامبک تماشایی مقابل آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی، ریتم خود را پیدا کردند. پس از آن، آن‌ها با شکست ایتالیا، قهرمان جهان در نیمه‌نهایی، و لهستان، تیم اول رده‌بندی جهانی در فینال، به شکوه قهرمانی رسیدند.

تروور کلونوت، مهاجم فرانسوی، درباره عملکرد تیم گفت: "آلمان ما را در شرایط سختی قرار داد و ما باید راه‌حل‌هایی پیدا می‌کردیم. در آن کامبک، بازی تهاجمی‌تری را شروع کردیم و روحیه تیمی بهتری به دست آوردیم. آن بازی مقابل آلمان ما را به سطح بالاتری رساند و تا پایان مسابقات، والیبال شگفت‌انگیزی ارائه دادیم."

این پیروزی همچنین تیم فرانسه را با 378.07 امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی جهانی رساند، در حالی که لهستان با 401.31 امتیاز همچنان در جایگاه اول باقی ماند. این قهرمانی برای آندره‌آ جیانی، سرمربی تیم، نیز بسیار احساسی بود، زیرا او با داشتن سه مدال المپیک به عنوان بازیکن و یک مدال به عنوان مربی، حالا بالاخره موفق شد طلای المپیک را به دست آورد.

دیدگاه‌ها