کد خبر : 2061187 | 20 مرداد 1403 ساعت 18:20 | 20.7K بازدید | 18 دیدگاه

خائنین باشگاه نساجی را یک روز به مردم معرفی می‌کنم

رحمتی: نمی‌دانم چه اصراری به شروع لیگ است

سید مهدی رحمتی در شرایطی متفاوت پنجمین سال مربیگری خودش را در تیم هوادار آغاز خواهد کرد.

رحمتی: نمی‌دانم چه اصراری به شروع لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع لیگ بیست‌وچهارم، باشگاه هوادار مدتی است که تمریناتش را شروع کرده و بنفش‌پوشان که فصل قبل را تحت نظر مسعود شجاعی به پایان رسیدند، در این فصل شاگرد سید مهدی رحمتی خواهند بود.

سرمربی تیم هوادار در گفتگویی که در جریان تمرین تیمش با رسانه‌ها داشت، درباره مسائل مختلفی از باشگاه هوادار صحبت کرد و درباره وضعیت تیمش گفت: شما امروز در کنار مظلوم‌ترین تیم فوتبال ایران هستید و در ابتدا از مجموعه تیم هوادار بابت اعتماد کردن به من تشکر می‌کنم و امیدوار هستم آنچه مدنظرشان هست را برآورده کنم. کم و بیش نسبت به من شناخت داریم و همیشه از روزهای اول فوتبالم، سختی‌های زیادی را تجربه کردم و در تیم ملی و استقلال درگیر سختی بودم و این برای من شیرین بوده. 

او ادامه داد: بعد از اینکه در شهرخودرو من هدایت این تیم را به جای یحیی گل‌محمدی قبول کردم، خیلی‌ها می‌گفتند شاید این تیم بیفتد و با توجه به مشکلاتی از لحاظ مالی و مالکیتی داشت، خیلی‌ها عقیده داشتند می‌افتد اما به لطف زحمت بازیکنان و کادر فنی تیم را با یک رتبه آبرومند تحویل مجموعه دادیم. سابقه من در آلومینیوم و نساجی مشخص است و امسال تیم ما با توجه به شرایطی دارد از نظر بودجه‌ 50 میلیاردی که در اختیار ما قرار گرفته، اصلا وضعیتش قابل قیاس با دیگر تیم‌ها نیست.

سید مهدی رحمتی سرمربی جدید تیم هوادار تاکید کرد: تمام تیم‌ها از یک حمایت استانی بهره‌مند هستند ولی تیم هوادار در چنین شرایطی نیست. وقتی یک تیم استان دیگر دچار مشکل می‌شود، استاندار و فرماندار و نماینده مجلس برای حمایت می‌آیند اما از هوادار قرار نیست حمایت شود و هنوز ورزشگاه میزبانی ما مشخص نیست. با همه این مشکلات و با همه این نکات سعی کردیم یک تیم جوان و باانگیزه داشته باشیم. بازیکنان مستعدی را جذب کردیم که یک تیم متحد، یک‌دل و جسور باشد. خودم به دنبال این چالش هستم تا در این وضعیت خودم را محک بزنم. تمام مجموعه حالمان با باشگاه خوب است و فکر کنم بتوانیم وضعیت را طوری رقم بزنیم که باب میل خودمان باشد.

1968802

رحمتی در توضیح انتخاب هوادار گفت: صد در صد ریسک بزرگی کردم. چالش های سخت‌تری هم داشتم و در سال اول مربیگری هم مشکلات زیادی داشتم که با پدیده نهم شدیم. 

وی افزود: ما در پست‌های مورد نیازمان بازیکنانی جذب کردیم که قبلا می‌شناسم آنها را. شناخت خوبی نسبت به یکدیگر داریم. بودجه ما کفاف یک بازیکن لیگ برتری را هم نمی‌دهد. ما استعلام وضعیت جذب یک بازیکن را گرفتیم و دیدیم نزدیک 15-17 میلیارد تومان شرایط جذبش است و این در حالی است که با وضعیت قراردادی 7-8 بازیکن ما برابر است. با این حال هر کسی به اندازه پول جیبش خرید می‌کند و در کشور ما با واسطه تمامی مشکلات مالی و اقتصادی، یک فرد جسوری به نام آقای میری حضور دارد که می‌آید و هزینه می‌کند.

او اضافه کرد: در کنار استقلال و پرسپولیس، استان تهران تنها یک نماینده دارد و این امیدی برای بازیکنان فوتبال پایه تهران خواهد بود. باید از آقای میری تشکر کرد که با این میزان از مشکلات جلو آمده و هر تیمی که می‌بینیم از دولت حمایت می‌شوند. کوچک‌ترین امکانات زمین تمرین و زمین بازی است که در اختیار تیم‌های دیگر هست ولی ما مظلوم‌ترین در لیگ هستیم، چون این‌ها را نداریم. ما نماینده تهران هستیم چون باید بابت پیشرفت فوتبال تهران کار کرد.

2059738

رحمتی تاکید کرد: در وهله اول می‌خواهیم بازیکن جوان را به فوتبال ایران معرفی کنیم. ما همین فصل اقای عباسی را به فولاد دادیم و بازیکن‌سازی، در کنار داشتن یک تیم خوب و باشخصیت در اولویت ما خواهد بود. ما می‌خواهیم این تیم را با ثبات در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم هوادار در مورد دیگر مشکلات تیمش خاطرنشان کرد: شرایط فوتبال ایران را خودتان بهتر از ما می‌دانید. هنوز که هنوز است هیچی در مورد محل برگزاری ما مشخص نیست. پرسپولیس و استقلال می‎خواهند به آن سر تهران بروند تا بازی کنند و این در وضعیتی است که نمی‌دانم چه اصراری به شروع کردن مسابقات است. ما زمین بازی هم نداریم و اتفاقی که برای سپاهان افتاد را همه دیدیم که این اتفاق موجب سرافکندگی ما بود. شما امکانات تیم‌های آسیایی را می‌بینید و واقعا نمی‌دانم چه اصراری به شروع است؟

او ادامه داد: ما مشکلی با شروع لیگ نداریم ولی مکان برگزاری بازی‌ها برای ما خیلی مهم است. چیزی که در فوتبال ما بیداد می‎کند، نقل‌وقول و شایعات است که باعث می‌شود عددهای نجومی و نقل و انتقالات عجیب ایران شکل بگیرد.

1952127

رحمتی با اشاره به حمایت و صحبت‌های آقای عبدی گفت: ما بعد از 21 سال فوتبال بازی کردن و 5 سال مربیگری، نسبت به وضعیت حمایت مدیریت آگاه هستم. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست ولی صحبت‌هایی که داشتیم صحبت های خوبی بود که در واقع اهداف همه ما یکی بود که اتفاق خوبی است.

وی افزود: دنبال جذب بازیکن خارجی اصلا نیستیم. مهدی گودرزی با ما کار می‌کند و روی او برنامه ریزی کردیم. با توجه به شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه قطعا برای پیشرفتش به او کمک خواهیم کرد.

رحمتی در پایان تاکید کرد: شما در تیم‌هایی مانند هوادار، دو راهکار دارید. به دلیل بودجه نداشتن یا باید بازیکنان بدون تیم را استفاده کنیم که برخی از آنان یا مسن هستند یا بی‌انگیزه یا باید به سراغ بازیکنان جوان رفت که جسارت و قدرت بدنی خوبی دارند. من پارسال 12 بازیکن از پایه‌های نساجی به تیم اصلی آوردم که همگی به تیم اصلی کمک کردند. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که جام باشگاه‌های آسیا روی نتایج ما در لیگ هم اثر گذاشت. دوست دارم در مورد باشگاه نساجی فقط در رسانه ملی صحبت کنم چون در مورد کسانی باید صحبت کنم که مردم باید بدانند چه کسانی به تیمشان خیانت می‌کنند.

دیدگاه‌ها