کد خبر : 2061185 | 20 مرداد 1403 ساعت 18:17 | 71.4K بازدید | 175 دیدگاه

آبی‌ها در همه جای زمین، فوتبال بازی‌می‌کند:

حملات همه جانبه‌ استقلال در لیگ بیست‌وچهار!

استقلال حداقل 7 بازیکن با قابلیت هجومی در ترکیب خود خواهد داشت.

حملات همه جانبه‌ استقلال در لیگ بیست‌وچهار!

"به گزارش ورزش سه"، استقلالی‌ها در فصل جدید بازیکنان هجومی زیادی در اختیار دارند و با نفرات زیادی به دروازه حریف حمله خواهند کرد و با در نظر گرفتن بازیکنانی که قابلیت اضافه شدن به حملات را دارند، برتری عددی در فاز هجومی در اختیار آبی‌ها خواهد بود.

اگر سیستم فصل آینده استقلال را 1-3-2-4 در نظر بگریم آنها به احتمال زیاد بلانکو را در نوک خط حمله در اختیار خواهند داشت، یک خط عقب‌تر از او ماشاریپوف، کاکوتا و اسلامی به میدان خواهند و تا اینجای کار آنها 4 بازیکن با خصوصیت هجومی کامل در اختیار خواهند داشت.

سبک بازی رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور و ابولفضل جلالی به شکلی است که سیری‌ناپذیر به دنبال اضافه شدن به حملات از کناره‌ها و گاها حضور در محوطه جریمه هستند و این مسئله باعث زوج‌سازی در کناره‌ها یا حضور شوکه‌کننده در محوطه جریمه خواهیم بود.

اما این پایان کار بازیکنان استقلال برای حضور در حملات نیست و دیدیه اندونگ هافبک میانی استقلال که در کنار روزبه چشمی قرار خواهد گرفت به احتمال زیاد به عنوان بازیکن پشت 8 تا پشت محوطه حریف پیش‌روی کند و برای خلق موقعیت و حتی استفاده از فرصت شوت‌زنی به بازیکنان هجومی استقلال اضافه خواهد شد.

2066229

با در نظر گرفتن این نفرات استقلال در حملات 7 بازیکن با قابلیت خلق موقعیت و حضور در محوطه جریمه خواهد داشت، ضمن اینکه آرمین سهرابیان مدافع آبی‌پوشان هم نشان داده که میل به پیش‌روی و گلزنی دارد و او هم یکی از بازیکنانی است که روی حضور ناگهانی در محوطه جریمه یا حتی در کناره‌ها می‌شود حساب کرد و او هم در خلق موقعیت به تیم نکونام کمک می‌کند.

باید دید جواد نکونام برنامه حملات خود را به چه شکل پیش خواهد برد و بازیکنان محوری استقلال در فاز هجومی کدام بازیکنان خواهند بود، حضور پرتعداد بازیکنان تکنیکی کار تیم‌های رقیب را برای بستن بازی استقلال سخت خواهد کرد و حضور پرتعداد در محوطه جریمه شاید راهکاری باشد که تیم‌های لیگ برتری به دنبال آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها