کد خبر : 2061168 | 20 مرداد 1403 ساعت 16:32 | 9.8K بازدید | 28 دیدگاه

پالایش نفت بالاخره طعم پیروزی را چشید؛

کلید اولین برد تیم اصفهانی لیگ‌ برتر

مدیران پالایش نفت اصفهان، پس از نتایج ضعیف از کادرفنی تیمشان حمایت کردند و این شکیبایی یک برد حیاتی را به ارمغان آورد.

کلید اولین برد تیم اصفهانی لیگ‌ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه‌ حساس و سرنوشت‌ساز میان تیم‌های پایین جدولی، پالایش نفت اصفهان میزبان فولاد زرند ایرانیان بود و نتیجه این نبرد تأثیر بسزایی در آینده مربیان و همچنین شرایط تیم‌ها داشت که سرانجام پالایشی‌ها با برتری دو بر یک برابر مهمان خود برای نخستین بار طعم پیروزی در لیگ برتر را چشیدند ‌و به اوضاعشان در جدول بهبود بخشیدند. این سه امتیاز در حالی برای شاگردان صادقی بدست آمد که ابتدا آن‌ها با یک گل از حریف عقب افتادند و سپس با یک کامبک و دو گل اقتصادی از بهداد شیخ احمدی و سپهر صفری، نتیجه را زیر و رو کردند.

2066189

پیش از این جدال، شایعاتی پیرامون قطع همکاری باشگاه با رضا صادقی در رسانه‌ها مخابره می‌شد و مدیران آن‌ها به حمایت از سرمربی خود با انتشار بیانیه‌ای هر گونه جدایی را کذب محض خواندند. بدون شک، این صبر و شکیبایی مدیران اصفهانی که به ندرت در تاریخ فوتسال رخ می‌دهد، بازیکنان و کادرفنی را به آرامش و تمرکز بیشتر دعوت کرد و آن‌ها بدون هیچ فشار اضافی به مصاف فولاد زرند رفتند.

تیم پالایش نفت با این پیروزی سه امتیازی شد و با یک پله صعود در رده سیزدهم جای گرفت و هفته آینده در آخرین دیدار پیش از تعطیلات جام جهانی، مهمان ایرالکو اراک خواهد بود.

2066190

دیدگاه‌ها