کد خبر : 2061164 | 20 مرداد 1403 ساعت 16:23 | 36.4K بازدید | 73 دیدگاه

دو هفته صبر می‌کنیم

بارسلونا حرف آخر را در مورد نیکو زد

موندو دپورتیوو امروز نوشت که بارسلونا، تا قبل از رویارویی برابر اتلتیک در لالیگا (سوم شهریور) منتظر نیکو خواهد ماند.

بارسلونا حرف آخر را در مورد نیکو زد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا می‌خواهد روند خرید و فروش هایش را سرعت ببخشد و در زمینه خرید بازیکن، اولویت هنوز روی نیکو ویلیامز است.
در بارسلونا آنها اصرار دارند که گزینه اصلی برای تقویت وینگر چپ همچنان نیکو ویلیامز (22 ساله) باشد. آنها نمی‌خواهند امید به جذب او را از دست بدهند و فعلا برای نیکو صبر خواهند کرد اما این صبر زمان دارد.

بارسا هنوز پاسخ قطعی از سوی خود بازیکن که شش روز زودتر از موعد مقرر به تمرینات پیش فصل اتلتیک اضافه شد، نگرفته است. بارسلونا این وضعیت را درک می‌کند و تا زمانی که پنجره انتقالات (30 آگوست، 11 شهریور) باز است، امید باقی است، اگرچه آنها تا 30 آگوست صبر نمی‌کنند.

موندو دپورتیوو امروز نوشت که بارسا تا قبل از 24 آگوست، دقیقا زمانی که تیم هانسی فلیک در مونتجوئیک با اتلتیک روبرو خواهد شد، برای نیکو صبر می‌کند و بدیهی است که اگر نیکو زودتر پاسخ منفی بدهد، تلاش‌ها برای یافتن جایگزین را شروع خواهند کرد.

طبق این گزارش هر چند بارسا هنوز به قانون 1:1 لالیگا نرسیده ولی در باشگاه اطمینان دارند که مشکلی برای پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی نیکو وجود نخواهد داشت. با این حال همه چیز به نظر نهایی بازیکن ارتباط دارد. پاسخی که هنوز قطعی نرسیده اما فعلا همه چیز نشان می‌دهد او در اتلتیک ماندنی است.

دیدگاه‌ها