کد خبر : 2061159 | 20 مرداد 1403 ساعت 16:11 | 83.2K بازدید | 83 دیدگاه

او اسطوره است؛

حریف یزدانی: خانواده‌ام زندگی‌ سختی دارند

ماگومد رمضانوف، قهرمان وزن 86 کیلوگرم آزاد المپیک، در گفتگویی از جزییات مبارزه نهایی مقابل حسن یزدانی اسطوره صحبت کرده است.

حریف یزدانی: خانواده‌ام زندگی‌ سختی دارند

 به گزارش "ورزش‌ سه"، این کشتی‌گیر داغستانی همچنین خودش را مدیون یک بلغاری می‌داند و پیشرفتش را به او نسبت داده است.

رمضانوف حرف‌هایش درباره کشتی با یزدانی را اینطور آغاز کرده است: «مصمم بودم که از اولین ثانیه رو به جلو شروع کنم. او (حسن یزدانی) یک اسطوره است و من واقعاً می‌خواستم یک روز با او کشتی بگیرم. خوشحالم که موفق شدم او را شکست بدهم.»
دارنده مدال طلای المپیک اضافه می‌کند: «دیدم مشکلی وجود دارد و حمله کردم. مصمم به انجام هر کاری بودم. به آرزویم رسیدم. پدرم دوست داشت که من قهرمان المپیک شوم و اکنون بابت همه چیز از او ممنونم.»

رمضانوف سپس درباره نقش برادرش در این موفقیت حرف زده است: «برادرم برای بلغارستان می‌جنگد. او از من کوچک‌تر و بهتر است و مدت‌ها بود که از من می‌خواست که به بلغارستان بیایم. این دعوت را قبول کردم و حالا دو سال است که برای من بدون جنگ سپری شده است. این پنجمین یا ششمین تورنمنت من برای بلغارستان بود.»

او ادامه می‌دهد: «میروسلاو کولوف به من کمک زیادی کرد. او همه چیز را مدیریت می‌کرد. امور مالی و گذرنامه و هر چیز دیگری را. من از او بسیار سپاسگزارم. در واقع از همه تشکر می‌کنم. از کسانی که از من حمایت کردند و حتی کسانی که از من متنفرند. زیرا آنها نیز به من کمک می‌کنند.»
ماگومد سپس با تمجید از الکسیویچ مربی شخصی خود اضافه می‌کند: «من همه چیز را مدیون او هستم. او همه چیز را به من آموخت. اکنون می‌خواهم استراحت کنم. برای دیدن خانواده‌ام مشتاقم. با مادرم، با خواهرانم وقت بگذارنم. چرا آنها سخت زندگی می‌کنند و این عنوان کمی به آنها کمک خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها