کد خبر : 2061155 | 20 مرداد 1403 ساعت 15:44 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

فقط یک قدم دیگر برای آلمان

این دروازه‌بان دیوانه است: آلمان طلا می‌گیرد

المپیک برای هندبال آلمان فوق العاده پیش رفته و وولف، گلر تیم، از انگیزه بالا برای تاریخسازی حرف زد.

این دروازه‌بان دیوانه است: آلمان طلا می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از «معجزه شش ثانیه‌ای» در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه (35:34)، حالا جنون وولف در برابر اسپانیا (25:24) در نیمه نهایی بازی‌های المپیک. دروازه بان آلمان احساس می‌کرد که تمام فشار را به دوش می‌کشد. او جلوی اسپانیایی‌ها ایستاد و پرتاب‌ها را یکی پس از دیگری دفع کرد و در نهایت اسپانیا با دیوار ولف برخورد کرد!

وولف با قامت بسیار بلند و 1.98 متری و بدنی انعطاف‌پذیر که بارها و بارها به صورت هنرمندانه مثل یک ژیمناستیک کار ریتمیک عمل می‌کند، درون دروازه هندبال آلمان تفاوت ایجاد کرده است.

او در بازی گروهی اول استراحت کرده بود و از روی نیمکت از دیوید اسپات (22) قهرمان جهان زیر 21 ساله‌ها حمایت کرد. در بقیه بازی‌ها او قهرمان تیمش بوده است.

در لیل و برابر اسپانیا، وولف باز هم شماره یک میدان بود و ارزش خود را با مهار 49 درصدی و 22 سیو نشان داد، آن هم در نیمه نهایی المپیک! آیا آمار فوق العاده بهتری هم داریم؟

وولف در پایان بازی گفت: «من الان خسته‌ام. من می‌خواهم به رختکن بروم و کمی استراحت کنم. باید قدرتم را برای فینال پیش‌رو حفظ کنم، که در آن پتانسیل تاریخ سازی را داریم.»

وولف می‌خواهد تاریخسازی کند

این بازیکن 33 ساله تمرکز خود را بر روی هدف بزرگ، چیزی که احتمالا مهم ترین پیروزی دوران حرفه‌ای او خواهد بود، حفظ کرده است: طلای المپیک: «در این تورنمنت نشان داده‌ایم که توانایی شکست دادن حریفان بزرگ را داریم. اکنون برای چندمین بار این کار را انجام دادیم و هنوز یک قدم دیگر در پیش داریم تا بتوانیم تاریخ‌سازی کنیم!»

این دروازه‌بان اعلام کرد که می‌خواهد زمانی که به خانه می‌رود، مدالی به گردنش آویزان باشد، درست مانند ریو در سال 2016 (برنز)، اما به رنگی دیگر. اکنون او حداقل نقره را بر گردن دارد: «هشت سال است که منتظر بازی فینال هستم و این بار طلا می‌خواهم.»

دیدگاه‌ها