کد خبر : 2061149 | 20 مرداد 1403 ساعت 15:12 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

خانواده‌ها از پرداخت‌های غیرمعمول خودداری کنند:

اجاره تیم‌های فوتبال در تهران ممنوع شد!

رئیس هیئت فوتبال تهران اعلام کرد که هیچ تیمی خارج از قوانین به اشخاص واگذار نخواهد شد.

اجاره تیم‌های فوتبال در تهران ممنوع شد!

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، در سخنانی تأکید کرد که هیچ تیمی خارج از عرف و قوانین حاکم بر آئین‌نامه‌های فوتبال به شخص یا اشخاص واگذار نخواهد شد. او از خانواده‌ها خواست که از پرداخت‌های غیرمعمول و خارج از عرف به باشگاه‌ها، مربیان و ایجنت‌ها خودداری کنند و تأکید کرد که در صورت انجام چنین پرداخت‌هایی، خودشان باید پاسخگو باشند و هیأت فوتبال به شکایت این افراد رسیدگی نخواهد کرد.

ماجدی افزود: “قبل از هر اقدام مالی، خانواده‌ها باید از هیأت فوتبال استان تهران استعلام بگیرند تا خدای ناکرده با مشکل مواجه نشوند و دچار زیان و ضرر نگردند.” او همچنین اعلام کرد که از این پس هیچ تیمی به صورت اجاره، فریز یا هبه به افراد واگذار نخواهد شد و از پیشکسوتان و افراد مرتبط با فوتبال خواست که در این راستا نامه‌نگاری نکنند و از درخواست‌های غیرضروری خودداری کنند.

رئیس هیئت فوتبال تهران در ادامه به آسیب‌شناسی فوتبال دسته دوم استان تهران اشاره کرد و گفت: “ما به این نتیجه رسیدیم که مسابقات شهرستان‌های استان تهران کمرنگ شده و بازیکنان شهرستانی به حوزه‌ها هجوم می‌آورند. امسال مصوبه‌ای در هیأت رئیسه تصویب کردیم که اگر شهرستان‌های استان تهران مسابقات خود را برگزار کنند، قهرمان آن شهرستان به طور مستقیم به لیگ دسته دوم تهران صعود خواهد کرد. با این تصمیم، دیگر نیازی نیست که بازیکنان به حوزه‌ها بیایند و این اقدام باعث جان تازه‌ای به مسابقات هر شهرستان خواهد شد.”

دیدگاه‌ها