کد خبر : 2061147 | 20 مرداد 1403 ساعت 15:02 | 32.5K بازدید | 41 دیدگاه

کیلیان آماده سوپرجام شده

ستاره جدید، آنچلوتی را هیجان‌زده کرد

سرمربی ایتالیایی در آستانه سوپرجام اروپا با تلویزیون باشگاه مصاحبه کرد و از فرم خوب کیلیان امباپه حرف زد.

ستاره جدید، آنچلوتی را هیجان‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی تیمش را برای فینال سوپرجام اروپا آماده کرده است. سرمربی ایتالیایی با هیجان در مورد کار بازیکنانش در تور ایالات حرف زد و از اضافه شدن کیلیان امباپه ابراز خوشحالی کرد. او به جوانان رئال و کیفیت بالایشان نیز اشاره‌ای داشت.

از کارلتو در مورد آتالانتا، حریف رئال در سوپرجام، پرسیدند و او پاسخ داد: «آنها با شایستگی به این مسابقه رسیده‌اند، زیرا لیگ اروپای فوق العاده‌ای داشتند. آتالانتا تیمی است که ما به آن احترام زیادی می‌گذاریم. ما در مورد قهرمان لیگ اروپا حرف می‌زنیم.»

مربی ایتالیایی در مورد فصل پیش رو گفت: «من همان جایی هستم که همیشه دوست دارم باشم. در یک تیم بزرگ با بازیکنان بزرگ. شروع فصل مثل همیشه سخت خواهد بود زیرا ابتدای فصل است و بازیکنان زمان کمی برای آماده شدن داشتند، اما ما با آمادگی کامل پیش می‌رویم. تیم را با اعتماد به نفس بالا می‌بینم.»

کارلتو به وضوح از اضافه شدن کیلیان امباپه به رئال هیجان زده است: «کیلیان علاوه بر نگرش و جدیت، کیفیت تیم را بالاتر می‌برد. در باشگاه همه از حضور او بسیار خوشحال هستیم. کادر فنی، هواداران و هم‌تیمی‌هایش، همه ما بسیار خوشحالیم که او اینجاست و مطمئنم که عملکرد خوبی خواهد داشت. او برای سوپرجام آماده است»

2066154

کارلتو همچنین نمی‌خواست بقیه ستاره‌های تیمش را فراموش کند. اگرچه او از اینکه بازیکنانی مانند وینیسیوس، بلینگام یا رودریگو به عنوان "ستاره‌های جوان" نام برده نمی‌شوند، شگفت زده بود: «عجیب است که وینیسیوس، رودریگو یا بلینگام جوان به حساب نمی‌آیند و حتی کاماوینگا. ما تیمی جوان و آینده‌دار هستیم.»

وینی، امباپه و بلینگام ستاره‌های برتر رئال مادرید هستند، اما دو بازیکن «خاص» در میان ستاره‌های اصلی تیم حضور دارند و آنچلوتی آن را می‌داند. اندریک و آردا گولر که هر دو کیفیت خود را در پیش فصل در ایالات متحده نشان دادند: «من واقعاً از بازی‌های گولر و اندریک لذت می‌برم، زیرا آنها خیلی سریع یاد می‌گیرند. آنها همیشه به دستورالعمل‌ها توجه می‌کنند. هر دو می‌خواهند به سرعت پیشرفت کنند و این عالی است.»

دیدگاه‌ها