کد خبر : 2061136 | 20 مرداد 1403 ساعت 14:08 | 28.4K بازدید | 8 دیدگاه

شوک بزرگ: ستاره سیتی به بازی یونایتد نمی‌رسد

جک گریلیش به دلیل مصدومیت قادر به همراهی منچسترسیتی در بازی امروز برابر منچستریونایتد نیست.

شوک بزرگ: ستاره سیتی به بازی یونایتد نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باقی نمانده و منچسترسیتی قرار است امروز در دیدار سوپر جام فوتبال انگلیس در ورزشگاه ومبلی روبروی منچستریونایتد به میدان برود تا تکلیف اولین جام فصل جدید مشخص شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت امادگی جک گریلیش گفته بود که از شرایط او بسیار راضی است و همه چیز برایش بسیار خوب پیش رفته است. او در تمامی دیدارهای دوستانه پیش فصل سیتی در ترکیب تیمش به میدان رفته بود و نمایش درخشانی داشت.

اما حالا سان خبر داده است که گریلیش به دلیل مصدومیتی که در آخرین تمرین سیتی به آن دچار شده قادر به همراهی تیمش در این بازی حساس نخواهد بود که به هیچ وجه خبر خوبی برای پپ گواردیولا نیست که مطمئنا روی حضور او در ترکیب تیمش در این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

گریلیش پس از خط خوردن از فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ روزهای سختی را سپری کرد اما سعی کرد با حضوری قدرتمند در تمرینات پیش فصل شرایط با انگیزه بالایی برای فصل جدید آماده شود و حالا باید دید که شرایط او و مصدومیتش به چه شکلی پیش خواهد رفت و چه زمانی شرایط بازگشت دوباره به میادین را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها