کد خبر : 2061134 | 20 مرداد 1403 ساعت 13:56 | 64.1K بازدید | 38 دیدگاه

تا طلای دوم را نگیرد، خداحافظی نمی‌کند

استارت حسن یزدانی برای المپیک لس‌آنجلس!

حتی در رفتن 5 باره کتفش در فینال هم باعث نشده حسن یزدانی قید دومین طلای خود در المپیک را بزند.

استارت حسن یزدانی برای المپیک لس‌آنجلس!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات تلخ شب گذشته برای حسن یزدانی و مدال نقره‌ای که به خاطر مصدومیت کتف در فینال به دست آمد، شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی او از میادین مطرح شد. از سوی دیگر برخی موارد در رابطه با اینکه او با وجود مصدومیت چرا راهی المپیک شده، به گوش رسید که با واکنش حسن یزدانی همراه بود.

اما پست اینستاگرامی حسن یزدانی نشان می‌دهد که او در 29 سالگی قصد یک خداحافظی زودهنگام را ندارد و از همین حالا برای المپیک لس آنجلس 2028 هم استارت زده است!

حسن در متنی که منتشر کرده، روی آمادگی صددرصدی خود برای المپیک پاریس تاکید کرده تا ابتدا جواب منتقدانش را در این خصوص بدهد.

در بخش دیگری او طوری در خصوص آینده صحبت کرده که گویا از همین حالا کار خود را برای طلای دوم در المپیک بعدی آغاز کرده است. به نظر می‌رسد حسن بعد از یک درمان که حالا به جراحی یا بدون آن منجر شود، خودش را برای مسابقات سال آینده آماده خواهد کرد. او همچنان اجازه نخواهد رقبایش در ایران و جهان غیبت او را احساس کنند و با همان سبک همیشگی برای مدال طلا می‌جنگد.

او حالا با یک طلا و دو نقره یکی از پرافتخارین ورزشکاران ایران است و در المپیک بعدی نیز 33 سال خواهد داشت و می‌تواند در صورت به دست آوردن شرایط آمادگی مناسب با کسب دومین طلا نامش را در تاریخ ورزش ایران جاودانه کند.

البته که باید دید رفتار فدراسیون کشتی و کادرفنی با این تصمیم حسن یزدانی چطور خواهد بود. قطعا رقبای سرسخت‌تری مثل کامران قاسمپور برای گرفتن دوبنده تیم ملی از حسن به صف خواهند شد!

دیدگاه‌ها