کد خبر : 2061118 | 20 مرداد 1403 ساعت 13:07 | 97.4K بازدید | 39 دیدگاه

می‌دانستم فینال را می‌برد

مربی رقیب یزدانی: از خوشحالی دارم می‌لرزم

والنتین آنجلوف، مربی رمضانوف، بعد از طلای این کشتی‌گیر از خود بی‌خود شده بود.

مربی رقیب یزدانی: از خوشحالی دارم می‌لرزم

به گزارش "ورزش سه"، والنتین آنجلوف بلافاصله پس از قهرمانی رمضانوف در المپیک از این موفقیت بزرگ ابراز خوشحالی کرد. مربی تصریح کرد که این پیروزی با وجود قدرت و درخشش کشتی‌گیر بلغار از ابتدا تا پایان رقابت‌ها، نتیجه کار سخت بود.

او بعد از طلای رمضانوف که در نتیجه پیروزی برابر حسن یزدانی به دست آمد، گفت: «از بیرون آسان به نظر می‌رسد، اما همه اینها با تلاش زیاد به دست آمده است. او یک ورزشکار سختکوش است و به همین دلیل است که خیلی راحت بازی‌هایش را برد. او در تمرینات سخت عرق می‌ریخت. رمضانوف به قدری راحت قهرمان شد که انگار کار ساده‌ای انجام داده اما یک مبارز بسیار مسئولیت‌پذیر، سخت کوش و مشتاق است.»

مربی رمضانوف ادامه داد: «او توانست این مدال را بگیرد زیرا حریفانش را می‌شناخت و روی نقاط ضعف و قوتشان کار کرده بود. او در این رقابت‌ها در شرایط 100 درصدی و بسیار خوبی قرار داشت. یزدانی ورزشکاری برجسته با مدال‌های المپیک و مسابقات جهانی بود، اما من باور داشتم که او را شکست خواهد داد. در مبارزات قبلی کار را کمی دیر شروع می‌کرد ولی در فینال او از ثانیه اول حملاتش را شروع کرد.»

مربی رمضانوف در پایان گفت: «مو به تنم سیخ شده و دارم می‌لرزم. از سال 1996 با والنتین یوردانوف، ما دیگر عنوان المپیکی نداشتیم. این همه سال گذشت و خدا امشب با ما بود.»

دیدگاه‌ها