کد خبر : 2061117 | 20 مرداد 1403 ساعت 13:05 | 52.4K بازدید | 3 دیدگاه

لحظات کشنده برای مادر حسن یزدانی (عکس)

مادر حسن یزدانی شب گذشته لحظات بسیار دشواری را در جمع دوستداران فرزندش تجربه کرد.

لحظات کشنده برای مادر حسن یزدانی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمهیدات تماشای مسابقات حسن یزدانی در المپیک 2024 پاریس از دو روز پیش که این اسطوره ورزش ایران موفق شد یکی‌یکی حریفانش را از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات برسد در نزدیکی سالن حسن یزدانی در لپو صحرا آغاز شده بود.

از عصر روز گذشته هواداران و دوستداران حسن یزدانی در محوطه‌ای بزرگ نزدیک سالن حسن یزدانی که قرار است آینده‌سازان کشتی در آن پرورش پیدا کنند، دور هم جمع شده بودند و هر چه به زمان برگزاری فینال یزدانی و رمضانوف نزدیک می‌شدیم، بر جمعیت افزوده می‌شد.

وقتی کشتی یزدانی آغاز شد، در صف‌های جلویی رفتار و فریادهای مادر حسن یزدانی و همت مسلمی مربی پرورش دهنده این کشتی‌گیر متمایز بود.

2066081

مادر حسن یزدانی پیش از کشتی درخواست خبرنگار ما برای مصاحبه را با گفتن این جمله که نایی برای ایستادن ندارد رد کرد، اما درست ثانیه‌هایی پس از شکست فرزندش با وجود لحظات استرس‌آوری که سلامتی او را به خطر انداخته بود، بلند شد و به سختی در حالی که چهره او سرخ شده بود با دوربین خبرنگار ما گفتگو کرد و گفت: «دست همگی شما درد نکند. زحمت کشیدند. از همه این‌ها (افراد حاضر) تشکر می‌کنم. برای پسر من زحمت کشیدند و حضور داشتند.» 

ویدئو: 349580

او سپس خدا را شکر کرد و گفت: «خدا را شکر می‌کنم. پسر من به نقره هم رسید خدا را شکر. خدا را شکر می‌کنم. نقره المپیک کم چیزی نیست، اما دست پسر من آسیب دیده بود. با زحمت‌هایی که کشید...»

مادر حسن یزدانی در ادامه از روی صندلی بلند شد و رو به مردم از آنها برای حضورشان در روستای لپو صحرا و حمایت از فرزندش بار دیگر تشکر کرد.

2066082

دیدگاه‌ها