کد خبر : 2061114 | 20 مرداد 1403 ساعت 12:44 | 36.2K بازدید | 20 دیدگاه

آماده حضور در یازده تا هستم

من جای کروس: ضرب شست بزرگ آردا گولر

آاس امروز نوشت که آردا گولر در تور تابستانی رئال مادرید به کارلو آنچلوتی نشان داد که می‌تواند روی او برای ترکیب اصلی حساب کند.

من جای کروس: ضرب شست بزرگ آردا گولر

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره ترکیه‌ای در دو بازی که در تور آمریکا انجام داد نشانه‌های فوق العاده ای از خود به جا گذاشت. آردا در ال‌کلاسیکو به نیکو پاز پاس گل داد و یک گل او نیز مردود اعلام شد.

او یکی از بهترین‌های مقطع پایانی فصل گذشته رئال بود و همچنین یکی از هیجان‌انگیزهای تور آمریکا و آنچلوتی این را در نظر می‌گیرد. گولر در اولین مراحل پیش فصل، که در آن شرایطش نسبت به تابستان گذشته تغییری اساسی پیدا کرده بود، همه را تحت تأثیر قرار داد. از مصدومیتی که یک سال پیش مانع از بازی او شد تا شروع در دو بازی دوستانه اول (در سومین بازی مقابل چلسی، آنچلوتی به او استراحت داد).

گل اول رئال در تابستان مهر او را به همراه داشت. در ال‌کلاسیکو، گولر کرنری را ارسال کرد که نیکو پاز آن را با ضربه سر به گل تبدیل کرد. اگر گل او به بارسا مردود اعلام نمی‌شد می‌توانست رکورد یک گل و یک پاس گل در ال‌کلاسیکو را ثبت کند.
آنچلوتی بعد از بازی گفت: «آردا قدرتمندتر و مقاوم‌تر از قبل وارد شده است

او در مقابل میلان 57 دقیقه بازی کرد که در آن نیمه اول بسیار کاملی را پشت سر گذاشت و یکی از بهترین‌های رئال مادرید بود. او ال‌کلاسیکو را از ابتدا تا انتها بازی کرد و سپس برابر چلسی مربی به او استراحت داد.

آنچلوتی می‌خواهد او را به محوطه جریمه رقیب نزدیک کند: «من فکر می‌کنم هر چه به دروازه نزدیک‌تر باشد، بهتر است. آردا خیلی موثر است، در فضای محدود خیلی خوب کار می‌کند و استعداد خاصی دارد. او نباید در سمت چپ بازی کند و آنجا توانایی‌هایش هدر می‌رود. با آن پای چپی که دارد، اگر فرصت شوت زدن دارد، باید این کار را انجام دهد.»

2066077

امسال رقابت برای کسب جایگاهی در یازده تای اصلی رئال بسیار شدید خواهد بود. گولر برای بازی به عنوان وینگر راست و در نتیجه استفاده از ضربه محکم خود، باید در مقابل رودریگو راهش را باز کند و همچنین با براهیم رقابت کند که در برابر چلسی، با هم به عنوان یک 9 کاذب، خود را با یک گل اثبات کرد. اما امسال و در دومین فصل حضورش در رئال مادرید، او شانس خوبی برای فیکس شدن خواهد داشت.

فصل گذشته آردا سه مصدومیت متوالی داشت که باعث شد اولین بازی خود را در ژانویه انجام دهد. زمانی که او دقایق بیشتری نصیبش شد، به سرعت اوج گرفت و فصل را با شش گل در شش شوت به سمت دروازه به پایان رساند، آماری عالی تنها در 440 دقیقه بازی.

بعد از ال‌کلاسیکو او همچنین یک دلیل دیگر برای متقاعد کردن آنچلوتی دارد: اگر مربی بعد از خداحافظی تونی کروس به دنبال یک زننده کرنر باشد، یک نامزد خوب در تیمش دارد: آردا گولر.

دیدگاه‌ها