کد خبر : 2061111 | 20 مرداد 1403 ساعت 12:28 | 34.3K بازدید | 33 دیدگاه

همچنان دور از قانون 1:1

40 میلیون یورو هم درد بارسلونا را دوا نکرد!

موندو دپورتیوو امروز نوشت که بارسلونا با وجود توافق با شرکت آرامارک و تزریق 40 میلیون یورو هنوز به قانون 1:1 لالیگا (یک خرید در ازای یک فروش) نرسیده است.

40 میلیون یورو هم درد بارسلونا را دوا نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا ابتدا باید قراردادی که برای بارسا سود 40 میلیون یورویی به ارمغان می‌آورد را اعتبارسنجی کرده و روش‌های پرداخت آن را تجزیه و تحلیل کند. با این وجود نیز بارسا برای رسیدن به قانون مدنظر همچنان باید درآمد بیشتری کسب کند.

باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه تمدید قرارداد با آرامارک اسپانیا را رسمی کرد. قراردادی جدید که درآمدی بالغ بر 40 میلیون یورو برای باشگاه به همراه خواهد داشت. سوالی که پس از آن مطرح می‌شود این است: آیا بارسلونا با این مبلغ می‌تواند در بازی جوانمردانه مالی خود به قانون 1:1 دست یابد؟

و پاسخ این است که در حال حاضر، خیر. اولاً، چون توافق‌نامه‌ای که روز پنجشنبه توسط باشگاه منتشر شد، باید توسط لالیگا تأیید شود. یعنی در حال حاضر باشگاه بارسلونا باید قرارداد را به اتحادیه کارفرمایان ارسال کند و همچنین کلیه اسناد و مدارک و تمام مفاد این قرارداد نیز باید اعتبارسنجی شود.

و دوم، و به محض دریافت چراغ سبز از سوی لالیگا، این 40 میلیون به پاک شدن بدهی بارسلونا از تابستان گذشته در نتیجه فروش استودیو بارسا در تابستان 2022 کمک می‌کند و نه چیزی بیشتر.

فروشی که مبلغ 200 میلیون یورو برای بارسا سود به همراه داشت اما شرکت آلمانی لیبرو از پرداخت 40 میلیون یورو خودداری کرد تا به عنوان بدهی بارسا به لالیگا محاسبه شود.

توافق با آرامارک و دریافت 40 میلیون یورو این بدهی را پاک می‌کند و بارسا همچنان باید برای رسیدن به 60 میلیون یوروی دیگر تا پایان انتقالات تلاش کند. بارسلونا دیروز اولین خرید تابستانی خود را معرفی کرد (دنی اولمو) ولی برای خریدهای بیشتر باید به قانون موردنظر لالیگا برسد.

دیدگاه‌ها