کد خبر : 2061110 | 20 مرداد 1403 ساعت 12:26 | 83.8K بازدید | 89 دیدگاه

یحیی عطیة‌الله، حالا در الاهلی

پرسپولیسی‌ها دوست ندارند این تصاویر را ببینند!

پس از یک ماه کش و قوس، سرانجام تکلیف یحیی عطیة‌الله مشخص شد.

پرسپولیسی‌ها دوست ندارند این تصاویر را ببینند!

به گزارش “ورزش سه”، هواداران پرسپولیس یک ماه در انتظار امضای قرارداد با یحیی عطیه بودند اما درست زمانی که رضا درویش از توافق با او خبر داد، این بازیکن الاهلی را به عنوان مقصد خود برگزید.

انتقال یحیی عطیة‌الله به الاهلی البته با خواست او رقم خورد. به نظر می‌رسد در تمام این مدت این بازیکن اولویت انتقالش را الزمالک و الاهلی گذاشته بود اما باشگاه پرسپولیس نیز چه در مراحل استخدام او و چه در جستجو برای یافتن آلترناتیوش، بسیار ضعیف عمل کرد.

الاهلی مصر حالا با رونمایی از این بازیکن، او را در قامت یک ستاره به هوادارانش معرفی کرده است. بازیکنی تکنیکی و سریع که انتقالش به ایران می‌توانست پرسپولیس را صاحب بهترین دفاع چپ لیگ برتر کند.

2066067
2066068

عطیه انتخاب اول خوان کارلوس گاریدو بود که حالا باید تیمش را بدون دفاع چپ تخصصی به لیگ برتر بفرستد و حتی در صورت جذب مدافع چپ نیز او بدون حضور در پیش فصل سرخپوشان، به این تیم منتقل خواهد شد.

بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند که رضا درویش با درآمد حاصل از فروش عبدالکریم، می‌تواند نظر یحیی عطیه را جلب کند اما حتی این پول هنگفت هم باعث نشد تا مدیرعامل سرخپوشان انتقال بزرگ را عملی کند.

2066069

دیدگاه‌ها