کد خبر : 2061104 | 20 مرداد 1403 ساعت 11:58 | 19K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش‌ها به سرمربی جدید انگلیس: منتظر پپ!

هواداران تیم ملی انگلیس معتقد هستند که اتحادیه فوتبال این کشور همچنان منتظر همکاری با پپ گواردیولاست.

واکنش‌ها به سرمربی جدید انگلیس: منتظر پپ!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس برای دومین دوره متوالی تحت هدایت گرت ساوت‌گیت موفق شد به فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا راه پیدا کند، اما بار دیگر نتوانست در این بازی حساس به پیروزی برسد و این بار با قبول شکست برابر تیم ملی اسپانیا از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

این ناکامی باعث شد که سرمربی تیم ملی انگلیس تصمیم به قطع همکاری با این تیم بگیرد و از هدایت سه شیرها کناره‌گیری کند و جستجوی مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای او خیلی زود آغاز شد اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس روز گذشته اعلام کرد که لی کارزلی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال این کشور، به صورت موقت هدایت تیم بزرگسالان را هم برعهده خواهد داشت تا تکلیف نهایی سرمربی بعدی این تیم مشخص شود و هواداران این تیم واکنش‌های جالبی به این تصمیم داشتند.

یکی از آنها نوشت: «شما منتظر پپ گواردیولا هستید. من متوجه هستم که چه کار کردید.»

هوادار دیگری با تمجید از این مربی نوشت: «عملکرد او در تیم ملی زیر ۲۱ سال واقعا فوق العاده بوده است. خیلی خوشحال هستم که فرصتی به او داده شد.»

اما همه هم از این انتخاب خوشحال نبودند و یکی از کاربران اضافه کرد: «انتخابی فاجعه. چطور می‌توان انتظار داشت که او به فودن، بلینگام و دیگر بازیکنان بگوید که چطور باید بازی کنند.»

دیدگاه‌ها