کد خبر : 2061102 | 20 مرداد 1403 ساعت 11:48 | 17K بازدید | 12 دیدگاه

سرنوشت بایرن در دست یونایتد: ستاره‌های ما را بخرید

بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن جاناتان تاه از بایرلورکوزن به فروش هرچه زودتر ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی نیاز دارد.

سرنوشت بایرن در دست یونایتد: ستاره‌های ما را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فصل گذشته یکی از بدترین نتایجش در رقابت‌های چند سال گذشته را به دست آورد و نتوانست حتی یک جام قهرمانی را چه در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان و چه در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و این اتفاق ضربه بزرگی برای این باشگاه بود.

مدیران بایرن پس از قطع همکاری با توماس توخل تصمیم گرفتند از ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن رونمایی کنند و حالا به دنبال این هستند که بازیکنان مدنظر او را هم به خدمت بگیرند. یکی از این بازیکنان تاه است که بایرن پیش از این هم علاقه زیادی به جذب او داشت.

اما شرایط مالی باعث شده است که آنها کار آسانی را در پیش نداشته باشند و حالا روزنامه بیلد خبر داده است که این باشگاه تنها در صورتی می‌تواند در جذب بازیکن موفق باشد که یونایتد هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن دی‌لیخت و مزراوی اقدام کند. فروش این دو بازیکن شرایط را برای بایرن بسیار آسان خواهد کرد.

با این حال، یونایتد هم منتظر فروش آرون ون بیساکا به وستهم است که گفته می‌شود به زودی انجام خواهد شد و پس از این اتفاق بلافاصله برای جذب این دو ستاره بایرن اقدام می‌کند تا راه برای انتقال تاه از لورکوزن به مونیخ برای آنها هموار شود.

دیدگاه‌ها