کد خبر : 2061101 | 20 مرداد 1403 ساعت 11:44 | 31.4K بازدید | 71 دیدگاه

مدافع عنوان قهرمانی با تیم ناقص در آستانه شروع لیگ؛

آخر هفته موعود هواداران پرسپولیس هیچوقت نرسید!

پرسپولیس پیش‌فصل پرالتهابی را سپری کرده و حالا همین هفته باید در رقابت‌های رسمی به میدان برود.

آخر هفته موعود هواداران پرسپولیس هیچوقت نرسید!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از قهرمانی دراماتیک در لیگ بیست و سوم و گرفتن صدر از استقلال، روزهای سختی را سپری کرد و هواداران این تیم تابستان کلافه کننده‌ای داشتند.

برای هواداران پرسپولیس بیشتر خبرهای بد و دور از انتظار به واقعیت تبدیل شد. بعد از جدایی اوسمار و رفتن ستاره‌هایی مثل بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پروسه جذب جانشین برای آنها روند خوبی را طی نکرد و همچنین عبدالکریم حسن، مدافع چپ قطری و با کیفیت سرخ‌ها نیز به خاطر درآمدزایی فروخته شد اما با وجود تامین بودجه مناسب مدیران این باشگاه در جذب یحیی عطیه الله ناکام ماندند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که رضا درویش و دیگر مدیران پرسپولیس در طول تابستان وعده‌های زیادی دادند و چند هفته از جمله "آخر همین هفته تیم تکمیل می‌شود" گذشته اما اسکواد این تیم ناقص است.

حالا مدیران پرسپولیس فقط چند روز وقت دارند که تا قبل از آغاز لیگ مدافع چپ جدیدی جذب کنند و اگر این اتفاق هم بیفتد، بعید است که بازیکن تازه وارد به بازی‌های ابتدایی برسد.

به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس از روند نقل و انتقالاتی تابستان ۱۴۰۳ رضایت ندارند و علاوه‌بر ناتوانی باشگاه در تمدید با چند ستاره تیم قهرمان، بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن نیز که قرارداد داشتند، با جدایی‌شان به شکل‌های مختلف از نظر اسکواد این تیم را تحت فشار قرار دارند و پروسه سخت جذب جانشین برای آنها فقط با خرید گندوز الجزایری همراه بوده و فعلا خبری از دفاع چپ نیست.

دیدگاه‌ها