کد خبر : 2061093 | 20 مرداد 1403 ساعت 11:16 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

آماده‌باش به قربانی برای سه امتیاز مقابل آکرون

هافبک ایرانی تیم اورنبرگ امیدوار است تیمش در جدال هفته پنجم و تقابل با آکرون موفق به کسب سه امتیاز خانگی شود.

آماده‌باش به قربانی برای سه امتیاز مقابل آکرون

به گزارش "ورزش سه"، اورنبرگ که فصل گذشته در هفته پایانی موفق شد امتیاز بقای خود را در سوپرلیگ این کشور کسب کند، در این فصل و طی 3 بازی برگزار شده به چهار امتیاز دست یافته است و جایگاه نهم را از آن خود کرده است تا اختلافی 5 امتیازی با مدعیان بالانشین را ثبت کند.

این تیم عصر امروز و از ساعت 18 در خانه باید برابر تیم آکرون تولیاتی قرار گیرد. محمد قربانی هافبک ملی‌پوش ایرانی تیم اورنبرگ که طی سه بازی این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته و تنها در جام حذفی با استراحت از سوی کادرفنی مواجه شده، در این بازی نیز بازیکن مورد اعتماد دیوید دئوگراسیا سرمربی اسپانیایی تیمش محسوب می‌شود و امیدوار است با عملکرد موفق خود در این جدال بتواند سهمی در کسب نتیجه و تغییر جایگاه تیمش ایفا کند.

اورنبرگ امروز در استادیوم گازویک روستوشی و با حمایت هواداران خود برابر آکرون رده یازدهمی قرار خواهد گرفت و کسب پیروزی در این جدال می‌تواند آنها را چند رده در جدول با صعود همراه کند. آنها که هفته گذشته باخت تلخی برابر زسکا متحمل شدند امیدوار به جبران و بهتر کردن شرایط خود در جدول خواهند بود و باید دید محمد قربانی در بازگشت دوباره به ترکیب چه شرایطی را در لیگ این کشور دنبال خواهد کرد.

دئوگراسیا سرمربی اسپانیایی تیم اورنبرگ با اشاره به اهمیت این بازی و امتیاز آن برای تیمش پیش از بازی گفته: آکرون تیم خوبی است که بر پایه فوتبال تهاجمی برای ما قرار خواهد گرفت. مسلما بازی جذابی خواهد بود و ما بی‌صبرانه منتظر حمایت هواداران خودمان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها